در جلسه شورای اداری صورت گرفت

در این جلسه رسولی  با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و همچنین تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و نیز گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دفاع مقدس بمناسبت روز بزرگداشت شهدا ، گزارشی مختصر از فعالیت های یکساله دولت تدبیر و امید ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته سعی شده است سیاست ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبین و تشریح گردد بر تهیه ، تنظیم و اجرا شدن برنامه های ادارات ، نهادها و تشکل های غیردولتی بر این اساس تاکید کرد.

وی افزود:در طول یکسال گذشته پیگیری هایی در خصوص نارسایی های واحدهای نوپای صنعتی مثل کاشی و سرامیک،فولاد ،مشکلات بخش کشاورزی و نواحی صنعتی،.موضوع افت شدید سفره های زیرزمینی آب،گازرسانی به نواحی صنعتی و ...صورت گرفته است که تاکنون بخشی از آن مرتفع گردیده و بقیه در دست پیگیری جدی است.

رسولی گفت:در بخش کشاورزی طرح ملی هوشمندسازی میزان برداشت آب با نصب کنتور هوشمند در ابرکوه اجرا گردیده است که بیش از 380 حلقه چاه کشاورزی به این سامانه مجهز شده اند.

فرماندار ابرکوه در حوزه اجتماعی اظهار داشت: در بخش بهداشت درمان و امداد رسانی به نیازمندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارهای خوبی انجام گرفته است.طرح توسعه بیمارستان،تلاش جهت حضور پزشکان متخصص در بیمارستان،اجرای طرح تحول نظام سلامت با جلب مشارکت بخش خصوصی،تهیه و توزیع سبد غذایی و سایر مایحتاج عمومی بین نیازمندان و ....نیز در این حوزه مورد توجه بوده است.

در ادامه مسلم فلاحزاده ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداران سابق و اسبق و فرماندار فعلی همچنین مسئولین استانداری سابق و فعلی به خاطر اعتماد و فرصتی که به وی دادند به ارائه گزارشی مختصر از روند فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف اعم از آب و فاضلاب،صنعت،کشاورزی و محیط زیست،زیرساخت ، آموزش عالی و نوسازی مدارس،مسکن مهر و ... پرداخت.

دکتر طالبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندر نیز در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت سنت نامگذاری سال که هر ساله توسط مقام معظم رهبری مطرح می شود اظهار داشت: متاسفانه در کشور بیشتر به این نامگذاری ها از جنبه تبلیغاتی نگاه و کمتر در جهت اجرای این سیاست ها برنامه ریزی و گام برداشته می شود.

طالبی افزود: دولت تدبیر و امید سعی کرد در راستای سیاست " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی " حرکت کند و این را می توان در مدیریت کشور در سالی که درآمدهای نفتی کشور به نصف رسیده بود مشاهده کرد و این نتیجه مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مسلم فلاحزاده در سمت معاونت فرمانداری برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و با تبریک به غلامرضا حیدری بخاطر شایستگی داشتن این مسئولیت از وی خواست تا با همکاری و تعامل با پرسنل فرمانداری و مدیران شهرستان با جدیت در جهت پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت به مردم گام بردارد.