به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ابرنیوز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بخشدار جدید بخش بهمن معرفی شد و آن چه در این جلسه و از زبان مسئولان بیان می شد لزوم توجه به همدلی و تعامل مردم و مسئولان برای توسعه هر چه بیشتر بخش بهمن بود.

دیروز عصر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد، مسئولان بخش بهمن و ابرکوه و همچنین جمعی از مردم و خانواده های شهداء مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش بهمن برگزار شد.

در این برنامه از خدمات حجت محمدی بخشدار سابق بخش بهمن که حدود ۴۰ ماه در این پست به خدمت مشغول بود قدردانی و علی اکبر اسحاقی به عنوان بخشدار جدید بخش بهمن معرفی شد.

 

فرماندار ابرکوه: فعالیت های بخشدار سابق قابل تقدیر است.

فرماندار ابرکوه در این جلسه اظهار  اشت:احترام و اعتماد مردم به بخشداران و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت وظیفه دولتمردان برای خدمت بهتر را سنگین تر می کند.

سیدنبی رسولی افزود:چه قدر خوب است که زمانی که تودیع می شویم حسرتی بابت کارهایی که می توانستیم برای مردم انجام دهیم نداشته باشیم.

وی ادامه داد:از فعالیت های خوب بخشدار سابق و تلاش برای محرومیت زدایی از این بخش قدردانی و از بخشدار جدید به واسطه قبول این پست تشکر می کنم.

رسولی در این جلسه همچنین به بیان مشکلات بخش بهمن و شهرستان ابرکوه پرداخت و از مسئولان استانی خواست که توجه ویژه ای به مناطق محروم داشته باشند تا آن ها بتوانند خود را به سطح شهرستان های برخوردار برسانند.

 

امام جمعه بخش بهمن: با هر کس خطوط قرمز نظام را رعایت کند همکاری می کنیم.

امام جمعه بخش بهمن نیز با تشکر از بخشدار سابق به واسطه ولایتمداری و تعامل و همراهی با مسئولان و مردم اظهار داشت:کسی نباید از امام جمعه به واسطه به زبان آوردن خواسته های مردمی گلایه داشته باشد.

حجت الاسلام رضا علیزاده اظهار داشت:این که سلیقه ها متفاوت باشد ایرادی ندارد و با هرکس که خطوط قرمز نظام را رعایت کند به عنوان امام جمعه همکاری می کنم و الحمدالله بخشدار جدید بخش بهمن نیز فردی ولایی و رزمنده است.

وی افزود:فلسفه وجودی مسئولان خدمتگزاری به مردم است که در دین ما ارزشمند است و اگر کسی نمی تواند در این مسیر گام بردارد نباید قبول مسئولیت کند  زیرا هم باید جوابگوی مردم و هم خداوند باشد.

 

علیزاده گفت:مردم با نظام جمهوری اسلامی مشکل ندارند و بارها وفاداری خود را نشان داده اند بلکه با بی عدالتی،ناکارآمدی برخی ها و سیاست زدگی مشکل دارند.

علیزاده ادامه داد:نباید با جنگ و دعوا  باعث شد که افراد متخصص و کارآمد از چرخه خدمتگزاری باز بمانند و اگر چنین شود به فکر مردم نیستیم و امر پسندیده ای نیست.

وی افزود:به عنوان بلندگوی مردم حرف مردم را می زنم و ترسی از رفتن ندارم و انتظار داریم همه با تعامل با یکدیگر بتوانیم شاهد زدودن محرومیت از این بخش باشیم.

بخشدار سابق بخش بهمن: تلاش های انجام شده به همت تمام مردم و مسئولان انجام شده است/ امیدوارم مدیون  خدا و خون شهداء نباشیم.

بخشدار سابق بخش بهمن نیز در این جلسه به بیان برخی از فعالیت های این بخشداری ظرف چند سال گذشته پرداخت.

حجت محمدی افزود:تلاش هایی که انجام شده است به همت مسئولان شهرستانی،استانی و همراهی مردم بوده است که قدردان محبت های آنان هستم و امیدوارم که در پیشگاه خداوند و خون شهداء شرمنده نباشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد:نگاه استانداری توجه به ظرفیت های شهرستانی است/تعامل باعث توسعه بخش بهمن می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد نیز با قدردانی از زحمات بخشدار سابق و تشکر از قبول این پست توسط بخشدار جدید اظهار داشت:باید با استفاده از پتانسیل های موجود برای رفع مشکلاتی که از قبل داشتیم و بحران هایی مانند تحریم تلاش کنیم و تأکید مسئولان استان و به ویژه استاندار یزد بحث نگاه به ظرفیت های شهرستانی و به فعلیت رساندن آن ها است.

محمدعلی طالبی افزود:توسعه متوازن استان به طوری که همه از مواهب توسعه بهره مند شوند باعث این مسئله شد که تلاش شود در ارتقای مدیریت و اختیارات و قدرت مانور مسئولان شهرستان ها بکوشیم تا آنان به راستی نماینده واقعی دولت باشند.

وی ادامه داد:قدردان زحمات بخشدار سابق هستیم و از بخشدار جدید نیز که از نیروهای فعال شهرستان و از معلمان خوشفکر شهرستان است و آزمون های متعددی را برای پذیرش این پست گذرانده است می خواهیم که با تعامل با مردم،مسئولان و امام جمعه برای خدمت به مردم بکوشد.

 

بخشدار جدید بخش بهمن:با تعامل، همیاری و همدلی برای پیشرفت بخش بهمن تلاش می کنیم.

بخشدار جدید بخش بهمن نیز  با ادای احترام به خانواده های شهداء حاضر در جلسه اظهار داشت:در مورد بحث هایی که پیش آمد و نباید پیش آمد گاهی فراموش می کنیم که باید در جای دیگری نیز پاسخگو باشیم.

علی اکبر اسحاقی افزود:گلایه ای ندارم و امروز این شعر از یمینی شریف را که سال ها درس داده ام تکرار می کنم که "دست در دست هم دهیم به مهر،میهن خویش را کنیم آباد" و بخشداری خانه همه است و قدم منتقدین بر روی چشم ما است.

وی ادامه داد: این جمله رییس جمهور که می گوید:باید آستانه تحملمان را بالا ببریم مصداق "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" است که متأسفانه گاهی جای آن ها را عوض می کنیم.

اسحاقی گفت:از تمامی بخشداران این بخش از آغاز تاکنون که برای مردم تلاش کرده اند قدردانی می کنم و خود نیز از محرومیت ها چه نداشتن تابلوهای راهنمایی و چه مشکلات درمانی اطلاع دارم و از امروز تلاش می کنیم با تعامل، همیاری و همدلی و در کمال دوستی و دلسوزی برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم.


تهیه و تنظیم خبر:رحیم میرعظیم