به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ،  صبح امروز جمعی از مسئولان شهرستان ابرکوه ازجمله  محمدکاظمی نسب فرماندار ابرکوه و دکتر اکرمی رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه با خانواده مرحومه بهاره زارعزاده 26 ساله که با اهدای اعضای بدنش در بیمارستان سینای شیراز نجات بخش جان هموطنان شد ، دیدار کردند و از این اقدام خیرخواهانه قدردانی کردند.

فرماندار ابرکوه در این دیدار جان باختن مرحومه بهاره زارعزاده را تسلیت گفت و از اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهداء اعضا پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشکان بیمارستان شهید دکتر رهنمون قدردانی کرد .

فرماندار ابرکوه در این دیدار گفت: اهدای عضو به‌منزلهٔ اهدای زندگی است که این امر خداپسندانه بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی این اقدام را انسان دوستانه برشمرد و افزود: با توجه به غیرقابل‌اجتناب بودن وقوع حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی، ضرورت دارد فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در جلب رضایت اهدا عضو عزیزانی که دچار مرگ مغزی می‌شوند، انجام شود.

دکتر اکرمی رئیس شبکه بهداشت نیز با اهداء گل و تندیس و لوح تقدیر از این اقدام خیرخواهانه و ارزشمند تشکر و قدردانی کرد و گفت :بدون تردید این رفتار ایثارگرانه و فداکاری ارزشمند در جامعه تا ابد باقی خواهد ماند .

چند روز پیش مرحومه مرحومه بهاره زارعزاده 26 ساله همسر رضا زارعزاده ساکن محله پل کاران ابرکوه متأسفانه براثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد .

گفتنی است با ایثار و فداکاری این مرحومه بیست و هفتمین اهدا عضو در سال 97 ٬ در شهرستان ابرکوه اهدا گردید .