به گزارش روابط عمومي فرمانداري رسولي در این پیام آورده است: روز قدس فرصتی است تا قدرت ، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید .

وي گفت:حضور غیرتمندانه و با شکوه مردم مومن و روزه دار ابركوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر قشرهای مردم غیور، با بصیرت، هوشیار و سلحشور ایران، لیله القدر دیگری را در تاریخ اسلام رقم زد.

رسولي در این پیام گفت: روز قدس مصداق عملی بر نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بود.

فرماندار ابركوه با تشکر و قدر دانی از مردم شریف استان، اظهار داشت: امت همیشه در صحنه شهرستان ابركوه همیشه به صورت یکپارچه راهپيمايي خود را از ميدان امام حسين تا مصلاي شهداي محراب، فریاد انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیت غاصب را به گوش جهانیان رساندند و با فریادهای دشمن شکن، قلب مالامال از امید آوارگان فلسطینی و مسلمانان تحت ستم را مسرور ساختند.

مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده مردم مومن، متعهد و ولایتمدار و از بهم پیوستن زلال انسانهای پاک سرشت و نوع دوست ایران اسلامی، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت های ستمدیده جهان آفرید و به تریبونی رفیع برای محکومیت غاصبان سرزمین فلسطین و نخستین قبله مسلمانان جهان تبدیل شد .