به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ جلسه تعیین شعب اخذ رأی، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، اعضای هیات اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان  در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اهمیت و تعیین شعب اخذ رای گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات تمامی تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری مردم متمرکز خواهیم کرد و باید با رویکرد قانون مداری و امانتداری وظایف شرعی و قانونی خود را در این مسئولیت خطیر به بهترین شکل انجام دهیم.

کاظمی نسب با اشاره به انتخابات پیش رو بر اصل بی طرفی تاکید کرد و اظهار داشت : دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب أخذ رأی باید به نحوی انتخاب شوند که تمام مردم به آن نقطه امکان دسترسی راحتی را داشته باشند.

در این نشست تعداد و محل استقرار شعب أخذ رأی مورد نیاز با همفکری اعضای هیات اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس تعداد 47 شعبه اخذ رای برای شهرستان ابرکوه تعیین شد و از این تعداد ٣٠ شعبه برای شهرابرکوه و بخش مرکزی که 18 شعبه شهری و 12شعبه روستایی همچنین 17 شعبه  برای بخش بهمن در نظر گرفته شد که 8 شعبه شهری و 9 شعبه روستایی باشد.