مدیر مرکز رشد و فناوری ابرکوه:

 

 

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري علی‌اصغر قیومی با بیان اینکه شرکت‌های زیر مجموعه این مرکز به عدد 17 رسید، مهم‌ترین مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای پذیرش این مرکز را اعلام کرد.

وی افزود: شورای پذیرش این مرکز که با حضور مشاوران و موسسات مرتبط در دفتر مدیریت مرکز رشد ابرکوه تشکیل جلسه داده بود با درخواست تبدیل وضعیت تعاونی صنعت شمس با ایده ‌محوری «ارائه خدمات حسابرسی و حسابداری» به

انکوباتور به دلیل رعایت شرایط و ضوابط موافقت کرد و مقرر شد که گزارش عملکرد این شرکت پس از یک سال حضور در جلسه شورا بررسی و نسبت به تمدید یا لغو قرارداد اعلام نظر شود.

 

قیومی افزود: این شورا تبدیل وضعیت تعاونی پرتو را منوط به توسعه فعالیت‌ها، تدوین طرح کسب و کار، بالا بردن تیراژ تولید، ثبت رویدادهای مالی و رقابت‌پذیری کرد و فرصت دو ماهه جدیدی به این شرکت داد.

 

وی خاطرنشان کرد: پذیرش درخواست پیش رشد گروه تحقیقاتی سروش با ایده «اجرای طرح‌های پژوهشی با محوریت پروژه‌های علوم انسانی» و پیش رشد تعاونی علوم و فنون پارس با ایده آموزش بانکداری الکترونیک، نصب، آموزش و

پشتیبانی POS نیز از دیگر مصوبات این شورا بود.

 

قیومی افزود: پذیرش پیش رشد تعاونی پیشگامان کار و اندیشه با ایده ارائه مشاوره فنی و مهندسی و پذیرش پیش رشد مرکز مشاوره روانشناسی و حقوق خانواده نیز برخی دیگر از مصوبات بود.

* فعالانه در برنامه‌های تابستانی شرکت می‌کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشارکت این مرکز در برنامه‌های تابستانی عنوان کرد: فعالانه در برنامه‌های تابستانی شرکت می‌کنیم.

قیومی عنوان کرد: این مرکز در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی تابستانه یاری‌رسان مسئولان در پرکردن اوقات فراغت تابستانی جوانان است.

وی افزود: چهار شرکت همکار این مرکز، دوره‌های آموزشی تابستانه برگزار می‌کنند که هدف این برنامه‌ها، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و بالابردن مهارت‌های عملی در بین مخاطبان است.

قیومی، کلاس آموزش رباتیک و الکترونیک ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و حسابداری (گرید C) ویژه دانشجویان حسابداری و ... را برخی از کلاس‌های آموزشی این مرکز در ایام تابستان برشمرد.