به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ آیین تجلیل از برگزیدگان و فعالین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه،علی اکبراسحاقی معاون سیاسی فرماندار،محمدعلی کریمی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در سالن معلم شهرستان ابرکوه برگزارشد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان ابرکوه مسابقات را نوعی خود شکوفایی دانست و گفت:پرورش شخصیت دینی و مذهبی دانش آموز در زیر ساخت نظام کشور تاثیر گذاراست.

حجت الاسلام حسینی از برادران و خواهرانی که در بخش کتاب خوانی و قرآنی در مسابقات رتبه بالایی به دست آورده اند تقدیر و تشکر کرد و افزود: باید قدردان معلمانی باشیم که در بخش آموزش فضای مجازی آنچنان بلند همت عمل کردند که رتبه کشوری را کسب کردند.

معاون فرماندار حضور دانش آموزان را در مسابقات کتاب و کتاب خوانی،آموزه های قرآنی،طراحی و... چشمگیر دانست و گفت:  مطالعه كتاب های درسی برای گذراندن پله های ترقی دانش آموز است، اما مطالعه و درس گرفتن از كتاب های غیردرسی سهم قابل توجهی در رشد دانش آموزان برای آینده دارد.

مدیریت آموزش وپرورش افزود :فرهنگیان شهرستان ابرکوه در تولید محتوا در کشور حرفی برای گفتن دارند ودر برنامه تولید شده توسط دانش آموزان این شهرستان به عنوان آثار برتر انتخاب شده و جز,16 اثر برتر کشوری است که به نظر سنجی گذاشته شده است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات آموزه های قرآنی، حفظ جزء 30، کتاب و کتاب خوانی، طراحی چهره معلم تاثیر گذار، تولید محتوای برترفرهنگی، تربیتی و محتواهای تولید شده توسط مشاوران تقدیروجوایزی اهداء شد.