بی‌شک هرچه زمان به پیش می‌رود، پیام ماندگار امام و اثر آن بر نسل‌ها و خیزش‌های عدالت‌خواهانه مردمی عصر حاضر روز به روز آشکارتر می‌شود.

خیزش مردم مؤمن و مسلمان در 15 خردادماه 1342 علیه نظام ستمشاهی که ثمره‌ آن تحقق نظام بی‌مانند جمهوری اسلامی بود، با سخنرانی کوبنده امام (رضوان‌الله‌تعالی علیه) در مدرسه فیضیه قم آغاز شد و با خلق حماسه ملت غیور و سربلند ایران اسلامی ادامه یافت و به برکت خون شهدا در بهمن 57 به بار نشست و رژیم منفور شاهنشاهی و حامیانش را در هم شکست.

بی‌شک هرچه زمان به پیش می‌رود، پیام ماندگار امام و اثر آن بر نسل‌ها و خیزش‌های عدالت‌خواهانه مردمی عصر حاضر روز به روز آشکارتر شده و قدرت و عظمت اسلام و میهن اسلامی‌مان را به دشمنان و زورگویان گوشزد می‌نماید.

اکنون در آستانه سالروز فراق آن مراد و و امام سفر کرده و قیام خونین 15 خرداد که سرآغازی نو و فصلی تازه در تحولات سیاسی منطقه و جهان بوده است، با آرمان‌های الهی انقلابی آن امام همام عهد و پیمان می‌بندیم و اعلام می‌داریم که گوش به فرمان ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله تعالی) همچون گذشته و هر زمان و مکان مقتدرانه از سرزمین تمدن‌ساز اسلامی‌مان دفاع کنیم.

اينجانب ضمن بزرگداشت این دو رویداد، از ملت‌آگاه و بصیر ایران اسلامی و مردم شريف شهرستان ابركوه دعوت می‌نماید تا همانند همیشه با حضور و خلق حماسه‌ای دیگر، نام و یاد امام شهدا و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را زنده نگهداشته و با آرمان‌های خمینی کبیر تجدید میثال نمایند.