فرماندار ابرکوه:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ،اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت امام راحل اظهارداشت: اگر مراسمی برای گرامیداشت آن عزیز برگزار‌می‌شود تنها هدف آن شناساندن بیشتر این شخصیت بی‌نظیر به دنیا و نسل‌جوان است که دوران امام را درک‌نکرده‌اند.

وی افزود: افراد بسیاری در به ثمر رسیدن انقلاب‌اسلامی نقش‌داشتند اما هسته‌مرکزی و محرک‌اصلی‌انقلاب امام‌راحل بود و در این مسئله شکی نیست و پیش‌بینی‌های ایشان و مقام‌ رهبری در مسیر انقلاب به نحوی اتفاق افتاد.

برزگرزاده با بیان اینکه گرامیداشت و ذکر خاطرات‌بزرگان دارای ارزش است، اظهارداشت: باید از این فرصت‌های‌طلایی استفاده‌کرد.

وی افزود: ابهت کار امام و تلاش‌های مقام‌معظم‌رهبری به حدی است که دشمنان بارها به این مسئله اذعان‌کرده‌اند و علت ناکامی در توطئه‌های خود علیه ایران را که هر کدام می‌توانست حکومتی را به سقوط‌ بکشاند، وجود این عزیزان می‌دانند و ما باید این مسائل را بازگو‌کنیم.

برزگرزاده با بیان اینکه باید قدردان نعمت‌هایی باشیم که خدا به ما عطا کرده است و یکی از آنها تنفس در فضای موجود در ایران‌اسلامی است، اظهار داشت: بسیاری از علمای درجه‌اول آرزو داشتند که در چنین فضایی زندگی کنند و حال که چنین توفیقی به ما ارزانی داشته‌شده‌است، باید در خدمتگزاری به مردم کوتاهی‌نکنیم.

امسال 500 نفر از مردم ابرکوه با همکاری بسیج، فرمانداری و ... عازم مرقد مطهر حضرت امام می‌شوند.