اولین سفر استاندار جدید یزد به ابرکوه

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از ابرنیوز سید محمدمیرمحمدی استاندار یزد که برای دیدار غیر رسمی و حضور در جمع عزاداران حسینی ابرکوه ظهر عاشورا به این شهرستان سفر کرده بود در جمع تنی چند از مسئولان و فعالان سیاسی و بعد از شنیدن اظهار نظرات آنان و مشکلات شهرستان اظهار داشت:وقتی در جمع مسئولان حضور پیدا می کنیم از سوی آنان فقط مشکلات بیان می شود در حالی که به اعتقاد من روضه خوانی در مورد مشکلات راه حل رفع آن ها نیست.


وی افزود:باید به سوی جلب مشارکت مردم گام برداشت زیرا ثابت شده است که مشارکت مردم در تمام زمینه ها جواب داده است و آنان نیز آماده این مشارکت هستند.
میرمحمدی ادامه داد:وقتی از چهره های کارآفرین،اهل علم و سرمایه گذاری فاصله داریم طبیعی است که دست ما برای فعالیت خالی است و باید فضا را باز و با بخش خصوصی تعامل کرد.

وی ابراز داشت:باید به سمت تغییر رویکردها گام برداشت و این را بدانید که ایراد در مشورت مسئولان با مردم و نخبگان در تمامی عرصه ها نیست.
میرمحمدی خطاب به مسئولان اظهار داشت: نباید از محرومیت صحبت کرد و این مسئله نشان از ضعف خودتان دارد بلکه باید در دیداربا مسئولان بالاتر، طرح های خود و سرمایه گذار های آن را مطرح کرد و از مسئولان خواستار حل برخی از مشکلاتی شد که اجرای آن ها را با دشواری روبرو کرده است.

وی افزود:هر مسئولی که می آید شما به بیان مشکلات می پردازید و با این روش به جایی نرسیده اید.
میرمحمدی تأکید کرد:تشویق بخش خصوصی و استفاده از نظرات کارشناسی کارشناسان و دیدن همه آنان به یک چشم باعث حضور فعالان بخش خصوصی در جامعه می شود.

وی افزود:از مسئولان ابرکوه نیز می خواهم در ارتباط با مسائل شهرستان در تمام حیطه ها بررسی های لازم صورت گیرد که زمانی که مطرح می شود بتوان برای آن ها راهکار اندیشید.
میرمحمدی ادامه داد:تأکید می کنم که مسئولان مردم را دست کم نگیرند زیرا همین مردم تاکنون حماسه های زیادی خلق کرده اند که برگزاری باشکوه عزاداری های محرم تنها یکی از آن ها است.
مردم انتظار دارند که برخورد متفاوت و شایسته ای با آن ها داشته باشیم و توقعات مردم باید پاسخ داده شود و نادیده گرفتن مطالبات باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان می شود.