به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، سرهنگ رحیم حاجی آبادی رئیس پلیس راه یزد - شیراز در نشست هماهنگی راه اندازی پلیس راه موقت ابرکوه – شیراز که در فرمانداری برگزار شد گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر این منطقه فقط با یک تیم کنترل می شود ، با راه اندازی پلیس راه ابرکوه - شیراز ، منطقه با 4 تیم کنترل خواهد شد .

رئیس پلیس راه یزد – شیراز افزود : پلیس راه ابرکوه – شیراز علاوه بر کنترل بیشتر منطقه ، تاثیر بسیار زیادی در کاهش تصادفات خواهد داشت و رونق خوبی به این منطقه خواهد داد .

وی در خصوص کوتاه شدن مسیر جهت رسیدگی به تصادفات در این منطقه اظهار داشت : برای تهیه کروکی یک تصادف کوچک باید مسیر 150 کیلومتری یزد – ابرکوه و بالعکس طی شود که جهت پیشگیری از تصادفات و رفاه حال مردم ، راه اندازی این پلیس راه لازم و ضروری است .

فرماندار ابرکوه نیز راه اندازی پلیس راه ابرکوه را از نیازهای این شهرستان بیان نمود و آمادگی این شهرستان را جهت همکاری و تعامل اعلام نمود .

برای راه اندازی این پلیس راه ، مالک پمپ بنزین (ابوالقاسم پرهام) واقع در ورودی ابرکوه از سمت یزد ، متعهد شد نسبت به ساخت اتاق و سرویس بهداشتی در کنار مسجد اقدام نماید تا نسبت به استقرار پلیس راه موقت اقدام شود .