به  گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر جلسه شورای اداری با حضور میرمحمدی استاندار یزد ،بابایی معاون برنامه ریزی استاندار و تعدادی از مدیران استان برگزار شد.

در این جلسه سید نبی رسولی با تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطالبی پیرامون وضعیت شهرستان و جایگاه آن در سطح استان بیان کرد.

وی با اشاره شرایط خاص و استثنایی ابرکوه همچون موقعیت جغرافیایی ، برخورداری از آثار و ابنیه های تاریخی و طبیعی منحصر بفرد که در بحث صنعت توریسم و گردشگری به عنوان فاکتور های مهم و اصلی مطرح است ونیز فرهنگ و سخت کوشی مردم این دیار افزود: توسعه ابرکوه بعنوان دروازه غربی استان یزد با عنایت مدیران استان و تلاش مدیران شهرستان دور از دسترس نیست و این مهم در تمام زمینه ها در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

در ادامه ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت نیز مطالبی در خصوص مدیریت جهادی و لزوم  تلاش مستمر و مداوم تمام مسئولین استان در جهت رفع مشکلات مردم با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان در این زمینه بیان کردند.

شهرداران ابرکوه و مهردشت هم گزارش مختصری از وضعیت شهرهای تحت مدیریت خود ارائه کردند که این گزارش عمدتا در خصوص مشکلات و موانع سر راه شهرداری ها جهت تحقق اهداف و برنامه هابشان و لزوم همکاری و همراهی مدیران در استان بود.

میرمحمدی استاندار یزد در پایان و پس از شنیدن صحبت های مسئولین با اشاره به اینکه رویکرد مسئولین اجرایی باید بر محور قانون و قانون مداری باشد افزود: انتظار مدیران شهرستان در خصوص تخصیص اعتبار نشان از عدم آشنایی از قوانین است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید در امور اجرایی و در حیطه ی وظایف خود در جهت رفع مشکلات شهرستان و مردم مکمل هم باشند اظهار داشت:یک مدیر کاردان و مجرب با برنامه ریزی و اجرای دقیق و منظم آن همچنین استفاده از پتانسیل های موجود شهرستان نظیر مشارکت های مردمی، کمک های خیرین و نیکوکاران، استفاده از نخبگان ذی نفوذ شهرستان و با تعامل تمام مسئولین می تواند با ثروت آفرینی اهداف و برنامه های حوزه فعالیت خود را به پیش ببرد و چنین مدیری هیچ وقت منتظر کمک دیگر مسئولین نمی ماند.

در پایان استاندار از ساختمان در حال احداث فرمانداری،کارخانجات کاشی کوثر و آرین سرام و بیمارستان و کارخانه فولاد سرمد بازدید کرد و از نزدیک در روند اجرای کار این پروژه ها قرار گرفت.