به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ،عصر چهارشنبه پنجم تیر با حضور حسین عسگرزاده معاون مدیرکل امور روستایی و شوراها به همراه کارشناسان مربوطه در حوزه فنی و مالی ،محمد علی اکرمی بخشدار بهمن ، شوراهای اسلامی و دهیاران بخش ، جلسه‌ای هم اندیشی درخصوص امور روستاهای بخش در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.
 معاون مدیر کل امور روستایی با اشاره به ارزش خدمت به مردم گفت : خدمت به مردم برای ما بسیار ارزشمند و از بهترین کارهاست و فرصت خدمت خصوصا به بهترین قشر مردم و روستاییان را از دست ندهید و برای آنها قدم بردارید .
 حسین عسگرزاده افزود: با جدیت و تمام توان امور عمرانی روستاها را دنبال کنید و در این خصوص همه ما وظیفه داریم .
وی اظهار داشت :آموزش در سطوح مختلف لازم و ضروری است و دهیاران جهت بازدید از روستاهای داخل استان و خارج از استان همراهی و همکاری نمایند و برنامه های انجام شده در سایر روستاها را ایده کار خود قرار دهند .
معاون مدیر کل روستایی با تاکید بر جدیت در انجام امور عمرانی روستا تصریح کرد :دهیاران مصوبات شوراهای اسلامی را کمتر از یک هفته به بخشداری اعلام نمایند تا توسط کمیته فنی و کمیته انطباق بررسی و تایید شود .
عسگرزاده اضافه کرد:در حوزه گردشگری روستاها با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و دریافت تسهیلات از کمیته وام دهیاریها ، زمینه گردشگری را فراهم کنید .
حسین عسگرزاده در زمینه ایجاد اشتغال در روستاها افزود: دولت در این زمینه دو برنامه دارد که اول اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار روستایی می باشد و دوم پرداخت تسهیلات از اعتبارات بانک سینا می باشد که بخش بهمن در این مورد سه و نیم میلیارد تومان تسهیلات مصوب دارد ضمن اینکه از اعتبارات برخی دستگاه‌ها هم می‌شود اعتبارات را دریافت کرد و متقاضیان در این مورد ثبت‌نام نمایند .
بخشدار بهمن هم با بیان در پیش بودن هفته دهیاریها و شهرداریها گفت :خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اعتبارات بسیار خوبی از طریق مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها واریز می شود و باید از این نقطه قوت و از ظرفیت روستا استفاده کنیم و کارهای خوبی در روستاها انجام شود و با اخذ تسهیلات و تغییر نگرش در روستا ایجاد اشتغال و درآمدزایی کنیم .
محمد علی اکرمی افزود: کلاسهای آموزشی چه در داخل استان و یا خارج از استان و همچنین سفرهای سیاحتی خارج از استان و آشنایی با نحوه کارکرد سایر دهیاری های کشور بسیار کارساز خواهد بود .
وی ادامه داد : نشاط اجتماعی باید جدی گرفته شود و محیط با نشاطی را در روستاها فراهم کنیم .