به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه سید نبی رسولی در پنجمين جلسه شوراي بهداشت اظهار داشت؛  نزديك شدن به اهداف و برآورده شدن خواسته هاي بحق مردم شهرستان در گرو همدلي مسئولين و همراهي مردم است  و بايد از همه ظرفيت ها براي كم كردن هزينه هاي مردم و كوتاه كردن مسير درمان استفاده كرد.

فرماندار افزود: در آخرين جلسه شوراي بهداشت در سال 93 ، ضمن تسليت ايام فاطميه، خدمات دولت در بخش سلامت را بسيار خوب توصيف كرد و با اشاره به بهبود وضعيت درماني نسبت به گذشته،  مشاركت بخش خصوصي در اين امر را تاثير گذار دانست و بر حمايت از بخش خصوصي  به منظور تسهيل در بسياري از امور تاكيد نمود.

وی ضمن اشاره به استفاده از همه ظرفيت ها براي كم كردن هزينه هاي مردم و كوتاه كردن مسير درمان اافزود :قدم هاي موثري در جهت حضور پزشك متخصص در رشته هاي مختلف بويژه در بخش های زنان و زايمان، ارتوپد، چشم پزشك برداشته شده، که گرچه بعضا به صورت پاره وقت است اما آينده اي روشن را براي شهرستان ترسيم ميكند و در اين مسير بايد دانشگاه علوم پزشكي بيش از پيش ما را ياري نمايد.

در اين جلسه از راه اندازي يك واحد كارخانه يخ سازي در مسير شمس آباد و توليد يخ صنعتي و بهداشتي كه  تا اواخر ارديبهشت ماه روانه بازار خواهد گرديد خبر داده شد.