به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، جلسه نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی با حضور "ملانوری" رییس سازمان دانش آموزی استان، "فلاح زاده" معاونت تشکیلاتی پیشتازان و علی فرهمند، سارا فلاح و مهرنوش موبد نمایندگان استان در مجلس شورای دانش آموزی و علي اكبر اسحاقي معاون سياسي فرماندار ، در مکان سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد.

روحی پناه ضمن خوش آمدگویی و تبریک به دانش آموزان راه یافته به مجلس شورای دانش آموزی گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، وجود این چنین جمع هایی می باشدو نشان دهنده ی این است که ما به بلوغ فکری نزدیک تر شده ایم. ما باید تمرین کنیم تا بتوانیم در کشور قدرت تحلیل را بالا ببریم و یکی از ماموریت های شما دانش آموزان در مدارس این است که قدرت تحلیل را زیاد کنید و برای هر شنیده ای چرا بپرسید.

"ملانوری" رییس سازمان دانش آموزی استان ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع فعالین و نمایندگان خاطرنشان کرد: ما باید باور کنیم همان طور که 25 سال صدر نشینی در کنکور را داریم، می توانیم در فعالیت های اجتماعی نیز سرآمد باشیم.

وی در خصوص انتخاب علی فرهمند به عنوان نائب رییس کمیسیون فرهنگی و هنری و سارا فلاح به عنوان عضو هیئت رییسه نهمین دوره مجلس شورای دانش آموزی اظهار داشت: با اعتقاد به همگرایی و هم افزایی و توانمندی های این عزیزان و با سرلوحه قرار دادن این شعار سازمان دانش آموزی که " همدلی، همفکری و همکاری" است این موفقیت حاصل شد و ما باید این شعار را سرلوحه ی زندگی خود نیز قرار دهیم.

وی افزود: با نگاه منعطف برنامه ها و فعالیت ها باید در مدرسه انجام شود، شهرستانی عمل شود، استانی حرکت و کشوری فکر شوند.

اسحاقی" معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ابرکوه بیان کرد: جهانی فکر کنید و منطقه ای عمل کنید اگر این گونه باشد قطعا موفق خواهید شد و برای این موفقیت چند پارامتر نیاز است که از جمله می توان به بالا بردن آستانه ی تحمل و وسعت دید داشتن اشاره کرد.