به گزارش روابط عمومی فرمانداری "سید نبی رسولی" سرپرست فرمانداری ابركوه به همراه بخشدار مركزي و تعدادي از مديران شهرستان به منظور آشنا شدن با مسائل و مشکلات روستاهاي شرق ابركوه بازدیدی را از روستاهای فیض آباد،رئیس آباد و شمس آباد داشتند.

در این بازدید که با حضور دهيار و اعضاي شورا و تعدادي از مردم انجام شد در روستای فیض آباد ابتدا " آخوندي" بخشدار مركزي اطلاعاتي از روستا و مسائل و مشكلات آنها را بيان كرد. دهيار و اعضاي شورا نيز مباحثي در اين مورد مطرح كردند كه فرماندار و مديران قول مساعد جهت رفع آنها دادند.

كمك به توسعه مسجد روستا و ايجاد پاركينگ روبه روي روستا (كنار محور ابركوه- يزد) از جمله خواسته هاي اهالي بود كه مقرر شد تا چند ماه ديگر عملياتي شود.

در روستای رئیس آباد  نیز پس از بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده مقرر گردید نسبت به حل مشکل كمبود آب كشاورزي و ساماندهي قلعه داخل روستا ،بهسازي و آسفالت معابر، تامين روشنايي ابركوه – رئيس آباد،فيض آباد ، اجراي طرح يادمان شهدا از در اولویت برنامه ها و مساعدت ها قرار گیرد.

نهایتا در بازدید از آخرین روستا یعنی شمس آباد زيرسازي راه فرعي شمس آباد- شهرسب،لكه گيري و بهسازي آسفالت در برخي كوچه ها، تكميل شدن زيرگذر شمس آباد- رئيس آباد جز درخواست های مردم در دستور کار قرار گرفت.