به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ دوشنبه صبح "محمد کاظمی نسب " فرماندار ابرکوه از ادارات منابع طبیعی و آبخیز داری ، امورآب واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت سرزده بازدید کرد.
 فرماندار ابرکوه در بازديد سرزده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از فضای داخلی و دفتر انجمن های فرهنگی و هنری اين اداره بازديد نمود و ازنزديک در جريان روند فعاليت های فرهنگی و هنری قرار گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان در حوزه اعتبارات، فرهنگسراها و انجمن های فرهنگی و هنری فعال، اقدامات شاخص انجام شده و میزان مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی و هنری ارائه کرد.
محمد کاظمی نسب در بازدید از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دیدار با کارکنان این اداره، به بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی مسئولین به مردم پرداخت و بر جدی گرفتن نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات شهروندان تاکید نمود.
وی هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور عنوان کرد.
فرماندار در این دیدار مسائل و مشکلات این اداره را جویا شد و همچنین تعدادی از پرونده های زیست محیطی را رصد کرد و تاکید نمود حفظ منابع طبیعی باید از اولویت ها باشد و امروزه حفاظت از منابع ملی و طبیعی مساله ای جهانی و فرا ملی است ، حفظ مراتع ، منابع و تالاب ها و زیستگاه های طبیعی بسیار مهم است و خواستار برخورد جدی با متخلفین شد.
محمد کاظمی نسب در بازدید از اداره امور آب هم گفت :بازدید از ادارات در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع به‌ طور مستمر صورت می‌گیرد همچنین وی از نحوه اطلاع رسانی و خدمت رسانی توسط امور آب در حل مشکلات و مسائل مربوط به منابع آب افزود : امید است با مدیریت و حفاظت از منابع آب، بحران آب را پشت سر بگذاریم.
رئیس اداره امور آب نیزگزارشی از وضعیت منابع آبی منطقه، مسائل و مشکلات موجود و اقدامات صورت گرفته در حفاظت از منابع آب را بیان و اظهارداشت: اجرای طرح احیاءو تعادل بخشی آبهای زیرزمینی یکی از اقدامات مهم در دست اجرا است.
وی با اشاره به لزوم  رعایت و اجرای الگوی کشت در مزارع گفت: هماهنگی و همکاری مناسبی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در این زمینه وجود دارد و امیدوارم با فرهنگ سازی و آشنایی مردم به نحوه بهره برداری بهینه و صرفه جویی در مصرف آب ، بحران آبی موجود را مدیریت نماییم.