به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه صبح امروز محمد علی طالبی استاندار یزد به همراه محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، عباس حیدری مدیرکل حوزه استاندار ، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه ،حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بهمن ،محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ،محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و برخی مسؤولین دیگر ، از بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم الانبیاء ابرکوه بازدید نمود و توضیحات لازم توسط فرماندار و رئیس بیمارستان از روند توسعه بیمارستان ارائه شد .
 گفتنی است فاز یک توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه در بخش های بستری داخلی و بستری کودکان و موتورخانه تکمیل شده است و در فاز دو بخش های بستری زنان و زایمان و NICU با پیشرفت ۸۰ درصد و اورژانس با پیشرفت ۴۰ درصد در حال احداث است.
 استاندار همچنین از درمانگاه شبانه روزی مهردشت نیز بازدید کرد. این درمانگاه با پیشرفت حدود ۵۰ درصد در مرحله احداث موتورخانه و تاسیسات برقی و مکانیکی می باشد و ۳۵۰ میلیون تومان از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان به این درمانگاه تخصیص یافته و چهارصد میلیون تومان نیز تخصیص داده خواهد شد.