فرماندار گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ، غلامرضا حیدری معاون فرماندار ، عباس مهری سرپرست بخشداری مرکزی ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن ، شهردار ابرکوه و شهردار مهردشت  و تعدادی از مسئولین شهرستان ، جلسه ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری در فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار ابرکوه گفت :  بحث احیای بافت‌های فرسوده شهری و بازآفرینی محلات چند سالی است که با در نظر گرفتن اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با جدیت بیشتری در شهرها در حال پیگیری است لذا امیدواریم با عنایت به سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای بازآفرینی شهری بتوانیم در جهت پیشرفت انجام پروژه ها با سرعت بیشتری گام برداریم .

محمد کاظمی نسب افزود : هدف و سیاستهای  دولت ایجاد روزنه ای جهت عمران شهری است و باید تمام دستگاهای اجرای در این راستا برنامه ها و اعتبارات و عملکرد خود را مطرح کنند .

وی با اشاره به ضرورت توجه به احیای بافت قدیمی شهرستان خاطر نشان کرد : اگر بخواهیم شهرهای متوازن داشته باشیم باید در نوسازی و بازآفرینی شهری فعالیت شود و روزنه هایی جهت ایجاد عدالت در عمران شهری بدست آوریم تا توزیع درآمدها عادلانه تر باشد .

کاظمی نسب ادامه داد : هدف دولت این است که جهت هر محله ای طرح جداگانه ای داشته باشیم و شهرداریهای ابرکوه و مهردشت باید طرحهای سال 97 را آماده کنند .

فرماندار در پایان تاکید کرد : دستگاهها ظرف مدت 5 روز آینده طرح های اولویت دار خود را (حداقل دو طرح) اعلام نمایند .