به گزارش روابط عمومی فرمانداری سومین یادواره سرداران و ۲۷۵ شهید شهرستان ابرکوه صبح امروز با موضوع "سبک زندگی شهدا" ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش آموزان در محل مصلای شهدای محراب ابرکوه آغاز شد.

در ابتدای این مراسم "سید نبی رسولی" فرماندار ابرکوه اظهار داشت:خدا را شاکرم که در اولین فرصت خدمتگزاری به مردم شریف ابرکوه در فرمانداری افتخار برنامه ریزی و برگزاری سومین یادواره سرداران و 275 شهید شهرستان شامل حال بنده شد.

وی در ادامه افزود: یقینا نمی توان در نظامی که با رشادتها و ایثارگری شهدای سرافراز به ثمر نشسته و تثبیت شده است ، ادعای خدمتگزاری داشت در حالی که پیش از هر چیز و بیش از هر اقدامی خود را مدیون همیشگی آن سروقامتان همیشه جاوید ندانیم.

فرماندار در پایان صحبت هایش خیرمقدم ویژه ای خدمت خانواده های شهدا،ایثارگران،دانشجویان ،فرهنگیان،دانش آموزان و اقشار مختلف مردم داشت.

در بخش دوم حجه الاسلام قرائی راوی هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی پرداخت.مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت برادر شریف زاده راس ساعت ده و نیم به پایان رسید.لازم به ذکر است دومین روز یادواره "ویژه بانوان" فردا صبح( 4 مهرماه) راس ساعت هشت و نیم صبح در مصلی شهدای محراب برگزار خواهد شد.