به گزارش روابط عمومي فرمانداري صبح امروز اولين جلسه شواري اداري سال جديد با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان در محل فرمانداري تشكيل شد.

 

در ابتداي جلسه فرماندار ضمن تبريك سال جديد و با اشاره به نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري  با نام "دولت و ملت، همدلي و همزباني" وحدت و همدلي تمامي مسئولين اجرايي شهرستان را در راستاي خدمت هر چه بهتر و بيشتر به مردم خواستار شد .

رسولي در ادامه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در خصوص رفع مشكلات برخی صنایع بزرگ در شهرستان  نظیر کاشی و سراميك كوثر،آرين سرام ،فولاد و ... ارئه و اظهار اميدواري كرد كه ان اشالله در سال جديد با شروع به كار و راه اندازي اين صنايع بخش اعظمي از مشكل اشتغال جوانان شهرستان حل خواهد شد.

وي همچنين از همكاري تمامي مسئولين ادارات در خصوص ارائه خدمات مطلوب سفر در ايام تعطيلات نوروزي تشكر و قدرداني كرد و افزود: بحمدلله امسال با تلاش و همكاري تمامي مسئولين ذي ربط كمترين شكايت مردمي و نارضايتي عمومي را در بخش خدمات سفر در شهرستان داشتيم كه اين همكاري تقدير مديركل ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان از شهرستان را بهمراه داشت.

رسولي در بخش ديگر از سخنانش تخصيص صد درصدي اعتبارات استاني در بخش تملك دارايي ها را در راستاي برنامه ريزي دقيق و قابل اجرا مهم ارزيابي كرد و از مسئولين ادارات خواست تا در جلسه آتي كميته برنامه ريزي، برنامه ها و پروژه هاي اولويت دار خود را به كارشناسان اين فرمانداري معرفي نمايند.

حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني امام جمعه ابركوه هم در ابتدا ضمن تبریک سال جدید به تمامي كارگزاران اجرايي شهرستان، نامگذاری حکمیانه مقام معظم رهبري با شعار "دولت و ملت،همدلي و همزباني" را دجهت حفظ وحدت مهم و اثربخش ارزيابي كرد و اظهار داشت: عامل اصلی و مهم درايجاد وحدت در يك جامعه همدلي و همزبانی مردم است و این وحدت و انسجام عمومی بود كه موجب پیدایش انقلاب اسلامی شد و دردولت برخواسته از اراده مردم این همدلی و همزبانی نمود عینی پیدا کرد.

وي رمز استمرا ر این انقلاب را همدلی و همزبانی دولت و ملت دانست و افزود:دولت تافته جدا بافته از ملت نیست،بلکه دولت از بدنه ملت و برای خدمت به ملت است .وي همچنين افزود: بزرگترین آفت دولت سستی و بی تفاوتی ملت است و ملتی که دچار این آفت شد مورد هجمه دول استعمارگران قرار خواهد گرفت.

حسيني گفت: در سالی که كشور در تقابل با همه قدرت های جهانی محکم و استوار حق مسلم خود را در بحث هسته اي مطالبه کرده ،همدلي و همزباني تمامي آحاد مردم و دولتمردان بيشتر از هميشه احساس و مورد نياز است.

امام جمعه ابركوه در پايان همت بلند مدیران در خدمت به مردم را موجب اعتلای شهرستان دانست اظهاراميدواري كرد سال 94 سال شکوفایی اقتصاد شهرستان ابرکوه و سال رفع مطلق بیکاری و سال فعالیت، توسعه، رشد و بالندگی در شهرستان باشد.

در اين جلسه مسلم روحی پناه رئیس اداره آموزش و پرورش ، ناصر زارع رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي و رباني عضو  شوراي اسلامي شهر ابركوه و نماينده ابركوه در شوراي اسلامي استان به ترتيب بمناسب هفته گراميداشت مقام معلم ، روز جهاني كارگر و نهم ارديبهشت روز شورا صحبت هايي را ايراد كردند.