به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه؛ مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با حضور "محمد کاظمی نسب" فرماندار ابرکوه ، مردم و مسؤولین شهرستان ابرکوه در محل مسجد جامع برگزار شد.
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه در ابتدا به ویژگیها و شجاعت و رفتار امام خمینی (ره)، اشاره کرد و گفت : امام راحل اولویت‌های روز کشور را به خوبی شناخته و به هیچ عنوان آن‌ را فدای مسائل روزمره نمی‌کرد.
حجت‌الاسلام صدری  افزود: اولویت‌ یک ویژگی است که وقتی رهبری در مورد آن صحبت می‌کنند، وظیفه مسؤولین و کارگزاران است که از رهبر خود اطاعت کنند.
صدری اضافه کرد: زمانی که در کشور جنگ بود امام خمینی (ره) ، اولویت اول کشور را جنگ و دفاع در مقابل تجاوز دشمنان دانست؛ اما امروز اولویت کشور جنگ نیست، بلکه جنگ اقتصادی است که تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و ... باید اولویت اول را رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در رأس برنامه‌های خود بدانند.
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه، ادامه داد: مقام معظم رهبری چ
ندین سال است که با نام‌گذاری عناوین هرسال، اقتصاد و به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را به‌عنوان اولویت کشور معرفی می‌کنند که این مهم، پایه و اساس نظام است.
وی اضافه کرد: اگر ما فرمان رهبری را چون فرامین امام لبیک نگوییم، در عمل آن را اجرا نکنیم و از فرمایشات مقام معظم رهبری لحظه ای فروگذاری کنیم، قطعاً شکست در انتظارمان خواهد بود.
حجت‌الاسلام صدری یادآور شد: در جریانی که عده‌ای انسان‌های سست اراده مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ خاصیت و فایده‌ای ندارد.
صدری تأکید کرد: این را بدانید که آمریکاییها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در قدرت نیستند و هرگاه دشمن عصبانی است بدانید که این دشمن شکست‌خورده است و از قدرت مردم، صلابت رهبری، اقتدار نظام جمهوری اسلامی، اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و ارتش وحشت دارد .
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه اظهار کرد: وقتی دشمن می‌بینید رهبری هم مانند امام خمینی (ره) این‌چنین محکم در برابر آن‌ها ایستاده است، بازهم پیشنهاد مذاکره بدون پیش‌شرط را مطرح می‌کنند. خطاب به آنان باید گفت که مگر یک‌بار با شما مذاکره نکردیم؟ شما پیمان‌شکن هستید و ملت ما شما را شناخته است.
وی تصریح کرد: همگان بدانند که ملت ما برای آب‌ونان انقلاب نکردند که امروز سفره‌هایشان بزرگ یا کوچک باشد، مردم انقلاب کردند تا در مقابل طاغوت بایستند و ایستادند.
صدری تنها راه رسیدن به پیروزی نهایی را اطاعت محض و بی‌چون‌وچرا از مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: همان‌طور که فرمایشات امام راحل راهگشای همه مشکلات کشور بود، امروز هم بیانات رهبر معظم انقلاب که گفتند ما راه امام را تا آخر ادامه خواهیم داد ، راهکار عبور از موانع مختلف در جامعه است.