امام جمعه ابركوه:

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر جمعه در حالی که رای خود را در امامزاده احمد (ع) ابرکوه به صندوق می‌انداخت در جمع خبرنگاران با اشاره به فاصله زیاد شهرهای حوزه انتخابیه پنج شهرستان از همدیگر اظهار داشت: امیدوارم که شاهد این ظلم در انتخابات دور بعدی مجلس نباشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: این آخرین دور از انتخابات پنج شهرستان باشد و مجلس نهم برای مجلس دهم تصویب کند که دو نماینده دیگر به حوزه انتخاباتی این پنج شهرستان اضافه شود زیرا بدون تعارف ظلم است که شهرستانی یک نماینده داشته باشد و پنج شهرستان هم یک نماینده.

حسینی با آرزوی توفیق برای کسی که منتخب این دوره از مجلس خواهد شد، افزود: خدمتگزاری و ولایت‌مداری شاخصه نماینده‌ای است که منتخب حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد ، خاتم و مهریز خواهد بود.

وی مسئولیت نماینده را سنگین خواند و افزود: به نظر می‌رسد در سطح کشور مشکل‌ترین حوزه انتخابیه این حوزه است که نماینده باید به پنج شهرستان با فاصله دور از هم رسیدگی کند.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به شمار می‌رود.