فرماندار ابركوه :

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن ميلاد سراسر سعادت و نور حضرت ختمي مرتبت رسول اعظم محمد مصطفي (ص) و ولايت پر خير و بركت ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام جعفر صادق(ع) با ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي ايران، ايام با شكوه و مسرت بخشي را براي عموم آزادگان و مسلمين جهان خصوصا امت بسيجي و ولايتمدار و عزتمند ايران اسلامي رقم زده است.  

اينجانب فرا رسيدن ولادت با سعادت حضرت رسول اعظم (ص) و سلاله‌ پاكشان، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به محضر حضرت بقية‌الله الاعظم، امام زمان (عج) و نايب بر حقش حضرت امام خامنه‌اي «مدظله العالي» و عموم مسلمين جهان خصوصا امت حزب الله ايران اسلامي، بخصوص مردم شهيد پرور و ولايتمدار ابركوه تبريك و تهنيت گفته و آحاد امت اسلام و امت محمدي(ص) را به پاسداشت و توجه به نهضت بيداري اسلامي كه از الطاف خداوند تبارك و تعالي به اين نسل و عصر است فرا مي‌خوانم. 

 

ان‌شاء‌الله امت اسلام با تمسك به فرمايشات نوراني رسول اعظم (ص) و تبعيت از فرياد‌هاي پيامبر گونه‌ ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه‌اي «مدظله العالي» قرن حاضر را قرن پيروزي مستضعفان بر مستكبران و جهانخواران خواهند كرد و در نهضتي بزرگ كه طليعه‌ آن در اين بيداري اسلامي نمايان شده است، پرچم والاي لا‌اله‌الله و محمد رسول الله(ص) را به دست صاحب اصلي آن آقا امام زمان (عج) خواهد سپرد. ان شالله....