مسئول شبکه ی دولت استان در ابرکوه :

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه مهندس "محمد حسین زارع" مسئول شبکه دولت استان یزد در جلسه ی آموزشی که با حضور نماینده های ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:دفتر نهاد ریاست جمهوری وزارت کشور، استان یزد را بعنوان استان برگزیده و برتر در زمینه راه اندازی و اجرای پروژه ملی شبکه دولت در بین 31 استان انتخاب و به نمایشگاه الکامپ 2013 جهت ارائه گزارش دعوت کرد.

زارع افزود:به حول و قوه الهی و با همت و تلاش همکارانمان در مجموعه فناوری اطلاعات استانداری و فرمانداری ها پس از سه سال کار و پیگیری مداوم، امکان برقراری ارتباط الکترونیک بین تمامی ادارات در سراسر استان فراهم شده  وهم اکنون اکثر ادارات دولتی در استان به این شبکه امن و پایدار متصل هستند.

وی با اشاره به اتصال 37 ادراه شهرستان ابرکوه به این شبکه افزود: هدف از راه اندازی این شبکه حذف تمام شبکه های موازی ایجاد شده بین ادارات و متمرکز شدن تمام مراودات و مکاتبات فی مابین سازمان و نهادهای حکومتی بر روی یک بستر امن و پایدار است .

وی همچنین اظهار داشت:فعلا امکان ارسال مکاتبات اداری از طریق این شبکه فراهم شده است و در آینده خدماتی که از این شبکه ارائه خواهد شد گسترش خواهد یافت.

در پایان جلسه مهندس "غلامزاده" کارشناس فناوری اطلاعات فرمانداری ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی این پروژه در شهرستان به آموزش مراحل نصب ، راه اندازی و نحوه ای استفاده از این سامانه پرداخت.