به منظور پشتيباني و هماهنگي اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي جلسه اي در محل فرمانداري با حضور فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ابركوه و نماينده بسيج دانشجويي استان يزد و تعدادي از دانشجويان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري در اين جلسه فرماندار اظهار داشت : بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مثمرثمر داشته و شاهد موفقیت‌های خوبی توسط ارگان هاي مختلف بسیج بوده‌ایم.

وی افزود: بسیج علاوه بر اینکه در دفاع مقدس حضوری موفق داشته در عرصه‌های سازندگی و عمران و آبادانی کشور و همچنین در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده است و تفكر بسيجي و ولايت‌پذيري ايجاب مي‌كند كه براي حل محروميت و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش شود.

رسولي برنامه‌هاي طرح هجرت را فرصتي دانست تا جوانان و نوجوانان ضمن همكاري و كمك در امر محروميت زدايي از اوقات فراغت خود به خوبي استفاده كنند.

در ادامه نماينده بسيج دانشجويي كلاسهاي آموزشي خانواده، كار عمراني در مدارس، مساجد ،كلاسهاي خانواده و همسرداري، آموزش كامپيوتر،قرآن و مصرف بهينه از آب كشاورزي در روستاها از اهم برنامه هاي طرح هجرت عنوان كرد.

وي افزود: گروه هاي خواهران در قالب هشت گروه كاري در روستاهاي محروم  دو بخش بخش مركزي و بهمن با محوريت اقتصاد مقاومتي فعاليت خواهند داشت.

پشتيباني و تامين امكانات رفاهي  ، وسايل نقليه  و تهيه اقلام آموزشي مورد نياز از جمله تصميماتي بود كه جهت حمايت از اين طرح در شهرستان توسط مسئولين مربوطه اتخاذ گرديد.