بخشدار بهمن گفت،

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، روز دوشنبه 15  بهمن ماه با حضور محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و دیگر مسئولین شهرستان و بخش ، جلسه هماهنگی برپایی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بخشداری تشکیل شد .

بخشدار بهمن در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه ، گفت : با توجه به فشارهای اقتصادی دشمن و گرانی ها ، امید و دلگرمی دادن به مردم سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد .

محمدعلی اکرمی به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اشاره کرد و افزود : ارتباط نزدیک مسئولین با مردم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب بوده و به یکی از حقوق مهم و مسلّم مردم؛ یعنی حق بازخواست و پاسخ خواهی از مسئولان و مدیران نظام اسلام توجه شده است.

وی اظهار داشت : راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با توجه به سم پاشی های دشمن بسیار حساستر است و باید باشکوهتر از هرسال برگزار شود و حضور همه مسئولین و اقشار را در این مراسم خواستار شد .

گفتنی است راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بخش بهمن در شهر مهردشت از ساعت 10 شروع و در خیابان پارک تجمع خواهند کرد و در روستای اسفندآباد نیر از ساعت 9/30 از جلو حوزه مقاومت شروع و در گلزار شهدا تجمع و خاتمه می شود .

دربرخی  روستاهای دیگر نیز راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد .

بخش بهمن بیش از 14 هزار نفر جمعیت دارد و شهر مهردشت مرکز آن در فاصله 157 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.