به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه ، صبح امروز نشستی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات پست شهرستان با حضور علی محمد رحمان پور مدیر کل پست استان یزد ، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد .

مدیر کل پست استان یزد در این نشست گفت : ادارات سطح شهرستان زمینه لازم را فراهم نمایند تا کلیه امور پستی خود را به اداره پست واگذار نمایند .

رحمان پور با بیان پروژه دی نفع افزود : شهرداری ها بایستی تمام معابر سطح شهر را نامگذاری نمایند و نقشه شهر را در اختیار اداره پست قرار داده تا اداره پست بتواند این پروژه را به اتمام برساند .

علی محمد رحمان پور خاطرنشان کرد : اداره پست ابرکوه نسبت به برآورد هزینه توسعه فضای اداری ساختمان پست اقدام نماید و ضمن اعلام مقدار هزینه به فرمانداری ، پیگیری لازم را جهت تخصیص اعتبار به عمل آورد .

 فرماندار ابرکوه نیز در این نشست گفت : جهت احداث و توسعه ساختمان اداری در حد شان اداره پست شهرستان نهایت همکاری را جهت تامین هزینه خواهد داشت .

کاظمی نسب در ادامه اظهار داشت : با توجه به کمبود آب در شهرستان بایستی صنعت و گردشگری توسعه یابد و اشتغال بستری ایجاد شود و در زمینه کشاورزی هم باید با آبیاری تحت فشار و کشت محصولات کم آب خواه مدیریت شود .

اداره پست ابرکوه دارای یک واحد اداری پست دولتی در مرکز شهرستان با 6 نفر پرسنل و دارای 22 واحد پستی که به صورت قرارداد با بخش خصوصی می باشد ، انجام وظیفه می کند .