به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، "دکتر محمد علی صادق پور" معاون فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی استان روزچهارشنبه درنشست هم اندیشی اجرای طرح کارگزار رسانه ای با شیشه در شهرستان ابرکوه اظهار داشت: این طرح از11تا 19دی ماه در استان با همکاری دستگاه های فرهنگی از جمله رسانه های جمعی صوتی تصویری و مکتوب، مشاغل آزاد و تشکل های مردم نهاد اجرا می شود.

به گفته وی، دراین طرح اطلاعات مورد نیاز در خصوص آثار سوء مصرف ماده مخدرصنعتی شیشه به خانواده ها، جوانان و نوجوانان در قالب بسته های آموزشی به صورت بروشور، کتابچه و لوح فشرده آموزش داده می شود.
وی گفت: این کمپین رسانه ای کاری جمعی و مشارکتی است واجرای آن احساس مسوولیت همه را می طلبد تا سطح آگاهی افراد جامعه به خصوص جوانان در زمینه آثار سوأ مصرف شیشه بالا برود.
"صادق پور" اجرای این طرح را اقدامی پیشگیرانه در راستای مقابله با مصرف شیشه عنوان کرد وگفت: از دیگر اهداف این طرح تغییرنگرش و باورهای فعلی مردم در مورد مصرف شیشه و عوارض آن است که توقع می رود طی مدت این نه روز بتوان با بمباران تبلیغاتی مردم در این خصوص تغییراتی را ایجاد کنیم.
طرح کارزار رسانه ای با شیشه در سه استان تهران و مازندران، گلستان اجرا شده و در دی ماه امسال در استان های چهارمحال و بختیاری، یزد، قم، مرکزی و خراسان شمالی اجرا می شود.