27 و 28 اردیبهشت

به گزارش روابط عمومي فرمانداري "اسماعیل برزگر زاده" اظهار داشت : این همایش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابر كوه باشركت بیش از 250 پژوهشگر از سراسر كشور در سالن همایش های دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می شود.

وی گفت : این همایش دو روزه با عنایت به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه مسائل اقتصادی با محوریت توسعه پایدار در مناطق خشك ونیمه خشك ، با حضور جمعی از پژوهشگران سراسر كشور فردا در ابركوه برگزار می شود .

فرماندار ابركوه تصریح كرد: به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی ابركوه بیش از 750 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شد كه بعد از انجام دو مرحله داوری چكیده و اصل مقالات، بیش از 250 مقاله از سوی كمیته علمی همایش پذیرفته شده است .

وی ادامه داد : دستاوردهای این همایش می تواند را هكارهای توسعه پایدار در مناطق باشرایط خشك ونیمه خشك بادر نظر گرفتن محدویت منابع آبی داشته باشد .

وی تصریح كرد : این همایش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابر كوه با مشاركت دانشگاههای تهران ، دانشگاه آزاد علوم تحقیقات یزد ، دانشگاه آزاد اسلامی مناطق تفت ، میبد ، بافق ، صدوق و بافت كرمان و همچنین ، سازمان

جهاد كشاورزی و فنی حرفه ای استان یزد ، فرمانداری ابركوه ، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و ارشاد اسلامی ابركوه درروزهای 27و28 اردیبهشت ماه برگزار می شود.