. . . از همه‌ی کسانی‌که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

پیام رهبر معظم انقلاب در پی زلزله ی کرمانشاه

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه وحسینی امام جمعه شهر ابرکوه طی پیام مشترک, حادثه تلخ زلزله کرمانشاه را به محضر رهبر فرزانه انقلاب وخانواده مصیبت دیده ومردم قهرمان کرمانشاه تسلیت عرض نمودند.

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا علیه راجعون

جان باختن صدها تن از هموطنان عزیزمان در زلزله ی کرمانشاه و مصدوم شدن هزاران نفر ، مصیبتی جانسوز و حادثه ای دلخراش بود که تالم خاطر و تاسف وافر هموطنان در سراسر ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان ابرکوه را در پی داشت .

لذا ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه تلخ و عرض تسلیت به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، خانواده های مصیبت دیده و مردم قهرمان کرمانشاه، از خداوند منان برای درگذشتگان طلب آمرزش و مغرفت و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت می نماییم.

در این ارتباط و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در یاری رساندن به زلزله زدگان از کلیه کسانی که توانایی مساعدت دارند درخواست می شود کمک های نقدی خود را به حساب ٩٩٩٩٩ کلیه بانکهای استان بنام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کمکهای غیر نقدی از قبیل وسایل گرم کننده ' پتو، چادر و..... تحویل پایگاهها و مراکز جمعیت هلال احمر سطح استان نمایند.

 

محمد محامدی                        حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی

        سرپرست فرمانداری ابرکوه                            امام جمعه ابرکوه