تقدیر از خبرنگاران و جمعی از پرسنل فعال حوزه منابع طبیعی یگان حفاظت و فراجا ابرکوه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، همزمان با هفته منابع طبيعي از خبرنگاران به خاطر انتشار فرآورده هاي متعدد خبري با موضوع منابع طبيعي و آبخيزداري و همچنین جمعی از پرسنل یگان حفاظت منابع طبیعی و فراجا در مراسمي تقدیر به عمل آمد.

فرماندار ابرکوه در این جلسه با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، قضات و خبرنگاران گفت: یکی از سیاست های دولت سیزدهم، تصمیم گیری مردمی است که مردم در تصمیم گیری ها سهیم باشند.
 
محمد هادی زارع زاده با اشاره به حفظ و صیانت از اراضی ملی افزود: به رغم رعایت مسایل قانونی، اما باید شرایط برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف مدیریت، در اولویت و فراهم باشد.
 
سرپرست منابع طبيعي و آبخيزداري ابركوه هم با اشاره به نقش یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی در حفظ و حراست از اراضی ملی گفت: گشت و مراقبت در عرصه های منابع طبیعی و ملی و مراتع به صورت مستمر و شبانه روزی اجرا می شود.

مهدی حاصلی افزود: در راستای حراست و صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی، ۲۹ فقره پرونده تخریب به مساحت ۱۸۶‌.۹ هکتار، تشکیل چهار فقره پرونده چرای غیر مجاز، ۲ فقره پرونده، میزان ۲ هزار کیلوگرم چوب آلات غیرمجاز، ۴ فقره پرونده به میزان حدود ۸۰ کیلوگرم آویشن، اجرای ۹ فقره تبصره ۱ ماده ۵۵ و رفع تصرف از ۱۷۰.۸۳ هکتار از اراضی ملی اجراشده است.