به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ابركوه در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامي سيد نبي رسولي با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ابركوه در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامي سيد نبي رسولي با  صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

متن كامل پيام فرماندار به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَالفَجر ولیالٍ عَشر

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و آفتاب انقلاب ،‌ جشن بالندگی و تابندگی ،ثمره ایستادگی و پایمردی کسانی است که با خون خود در رویارویی حق و باطل، تا پای جان پیش رفتند وخاستگاه ارزشهاي اسلامي و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. دهه فجر كليد گشاينده درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بوده و فجري بود كه دامن افق ها را روشن ساخت و ايران عزيز را نورباران كرد و درهاي پيروزي را يک به يک به روي اين ملت گشود و "استقلال" و "آزادي" و "جمهوري اسلامي" را به ارمغان آورد.و اين انقلاب اسلامي و حکومت جمهوري اسلامي بزرگترين نعمتي است که خداوند به ما ارزاني داشته است این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد واز اين رو امروزه همگان بايستي پاسدار خون شهدا، جانبازان و آزادگان باشيم و در پاسداشت ارزشهاي انقلاب و امام راحل با تمام توان گام برداريم.

اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان ابركوه ، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به حضور ملت شریف ایران، به ويژه  مردم شهید پرور ابركوه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفيقات روزافزون را در خدمتگزاري به اين ملت شريف و غيورخواستارم.

 

سيد نبي رسولي

فرماندار شهرستان ابركوه