معاون امور فرهنگي و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان:

بايد از موسسات غير دولتي كه در حوزه جوانان فعاليت مي كنند حمايت جدي نمود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانانِ كارگروه فرهنگي اجتماعي شهرستان ابركوه با حضور فرماندار و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه معاون امور فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان يزد در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان اظهار داشت: نهاد هاي غير دولتي در صورت حمايت مي توانند بخش عمده اي از مشكلات و نياز هاي جوانان را مرتفع نمايند.

طوبی مازار زاده تلاش مسئولين و خانواده ها براي ازدواج آسان و توجه بيش از پيش به مشاوره هاي قبل، حين و بعد از ازدواج را ضروري دانست و از تشكيل مجمع خيرين ازدواج و خانه جوان براي نشر و گسترش فرهنگ ازدواج آسان و تبادل اطلاعات و نشست مسئولين با جوانان، خبر داد و گفت: احساس نياز جوان نبايد در سايه فضاي مجازي دچار خدشه گردد.

فرماندار ابركوه نيز با اشاره به ضرورت توجه مسئولين به جوانان به عنوان محور توسعه و استقلال جامعه، نقش بنيادين  خانواده ها را ياد آور گرديد و اظهار داشت: خانواده ها درتربيت و نظارت بر جوانان نقش اساسي دارند.

سيد نبي رسولي بر گسترش و سوق دادن جوانان به ورزش توسط متوليان امر تاكيد کرد و گفت: آمارها نشان مي دهد كه ورزش در شهرستان نسبت به سال گذشته رشد 20درصد را نشان مي دهد كه بعد از يزد قرار گرفته است و وضعيت موجود براي جوانان پوياي ابركوه بايد ارتقا يابد.

در ادامه امام جمعه ابركوه نيز كار و اشتغال را بخش عمده و اساسي در رفع مشكلات جوانان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حسيني اظهار داشت: در شهرستان ابركوه زمينه براي فعاليت جوانان در حوزه هاي مختلف وجود دارد لذا حمايت هاي بيش از پيش مسئولين و همكاري خانواده ها در سوق دادن جوان به كار ميتواند حلال مشكلات باشد.