استاندار یزد در بازدید سرزده از دستگاه های استان مطرح کرد؛

«ملاقات‌های مردمی» یکی از مهمترین مسائل مورد پیگیری در دولت سیزدهم/ ضرورت تکریم واقعی مردم توسط بدنه اداری استان/ تداوم ارزیابی نحوه پاسخگویی دستگاه‌ها به مردم توسط دفتر بازرسی استانداری

استاندار یزد به صورت سرزده از برخی دستگاه ها و شعب بانک استان بازدید کرد و به بررسی نحوه خدمات رسانی به مردم و پیگیری مطالبات آن ها، در قالب "نهضت پاسخگویی به مردم در روز یکشنبه ها" پرداخت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در جریان این بازدید سرزده، «ملاقات‌های مردمی» را یکی از مهمترین مسائل مورد پیگیری در دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی دانست و اظهار کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها از جمله استانداری این موضوع را طبق روال مرسوم در روزهای یکشنبه با جدیت دنبال می‌کنند.
 
 وی با اشاره به گلایه ارباب رجوع برخی از ادارات نسبت به سرعت کم پیگیری امور و یا برخوردهای نامناسب کارمندان گفت: به همین دلیل بازدید سرزده از روند ملاقات‌های عمومی در مجموعه بانک‌ها و تعدادی از ادارات در دستور کار قرار گرفت.  
 
استاندار یزد روند کلی ملاقات‌های مردمی در ادارات استان را قابل قبول اما ناکافی دانست و تصریح کرد: مدیران، کارشناسان و بدنه اداری استان باید به معنای واقعی نسبت به تکریم مردم اقدام کرده و به آن‌ها پاسخگو باشند.
 
فاطمی با اشاره به تداوم ارزیابی نحوه پاسخگویی دستگاه‌ها توسط مجموعه دفتر بازرسی استانداری، گفت: در صورت عدم همراهی و وقفه در انجام امور مردم، تذکر لازم به دستگاه‌های مذکور داده خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات