با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ؛

نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تفت برگزار شد

صبح امروز نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تفت با حضور امام جمعه این شهرستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد : در این نشست جانمایی مناسب مساجد در توسعه شهرها به عنوان محوریت مسجد در طراحی شهری، پیش بینی نمازخانه مناسب با ساختار مدارس در طراحی و نوسازی مدارس از جمله اولویت ها و پیشنهادات اعضای شورای اقامه نماز شهرستان بود.

لازم به ذکر است ، برگزاری اجلاس نماز در شهرستان تفت یکی دیگر از دستور کار های این نشست بود.

محمد حسین پارسائیان با اشاره بر جایگاه نماز و همچنین ضرورت برگزاری اجلاس نماز گفت : اجلاس نماز بازنگری به اقدامات صورت گرفته در حوزه نماز هست.

وی تاکید کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز متناسب با اصالت مذهبی این شهرستان باشد ، این اجلاس را باید به گونه‌ای تبلیغ و اطلاع رسانی کنیم که فضای استان رنگ و بوی معنویت و اجلاس نماز بگیرد.

پارسائیان با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای برگزاری باشکوه این اجلاس انجام شده است، اضافه کرد: نماز امری ارزشی است بنابراین در برگزاری اجلاس باید سنگ تمام گذاشته شود.

سرپرست معاونت مدیریت منابع استانداری یزد ذکر کرد : ساخت المان های شهری با موضوع نماز جهت ترویج جایگاه نماز با طراحی هنرمندان این شهرستان از الزامات برگزاری اجلاس نماز است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات