استاندار یزد؛

روز انتخابات؛ روز شادی و نشاط ملت ایران/ تعیین آینده اجرایی چهار ساله کشور؛ با رای امروز مردم/ یزد؛ جزء استان های با مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی/ مردم در انتخابات 8 تیرماه حماسه ای دیگر خواهند آفرید

استاندار یزد آینده اجرایی چهار ساله کشور را در گرو رای امروز مردم دانست و گفت: مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه، در نخستین ساعات آغاز فرایند رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت.
 
استاندار یزد در حاشیه این آیین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی(ره)؛ سید الشهدای خدمت و همراهان ایشان، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) روز انتخابات؛ روز شادی و نشاط ملت ایران است.
 
وی با بیان اینکه امروز مردم با آرای خود تصمیم بزرگی را برای آینده اجرایی کشور می گیرند، افزود: مردم بصیر استان یزد؛ امروز نیز با حضور پرشور و باشکوه خود در محل های اخذ رای حاضر شده و حماسه دیگری خواهند آفرید.
 
فاطمی یزد با اشاره به مشارکت بالای مردم استان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت پرشور مردم در انتخابات امروز، استان یزد پدیده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور شود.
 
استاندار یزد در پایان اظهار کرد: امید است رئیس جمهور شایسته و اصلح با شبیه ترین ویژگی های شخصیتی به شهید خدمت، انتخابات و چهار سال اجرایی پربار، پر کار و بالنده ای را داشته باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات