استاندار یزد :

برنامه های هفته دولت شاداب، تاثیر گذار و با مشارکت مردم برگزار شود

استاندار یزد در نشست مشترک فرمانداران درشهرستان بافق گفت: شایسته است برنامه های هفته دولت امسال شاداب، با نشاط ،تاثیرگذار و با مشارکت جدی مردم برگزار شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر پنج شنبه 15 مرداد ماه نشست مشترک فرمانداران با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار،مدیرکل روابط عمومی استانداری و فرمانداران شهرستانهای استان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست مشترک تاکید کرد: برنامه های هفته دولت امسال باید بسیارآموزنده باشد و ارزشهای دینی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ویژگیهای ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر ( ره ) را به مردم معرفی کند.
" سید محمد میر محمدی"  مردم را عامل اصلی پیروزیهای نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: مشارکت و حضور مردم در برنامه های هفته دولت باید اساس برنامه ریزیها قرار گیرد زیرا دولت تدبیر و امید می خواهد بیشترین تعامل را با مردم داشته باشد.
وی صبر و تحمل، دانش ،تلاش،کوشش،آرامش و تدبیر را از ویژگیهای بارز دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: باید از لحظه لحظه زندگی مان برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا ملت ایران ملتی قدردان و قدرشناس هستند.


جذب کمکهای مردمی برای احداث زائر سرا در مشهد مقدس


عالی ترین مقام اجرایی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قرار است با پیگیریهای آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد زائر سرایی در مشهد مقدس تاسیس شود اظهار داشت: احداث این زائر سرا اقدام بسیار شایسته ای است و افراد بی بضاعت و کسانیکه در طول عمر خود نتوانسته اند به زیارت حضرت امام رضا (ع ) مشرف شوند می توانند در این زائر سرا اسکان یابند.
" میر محمدی" از فرمانداران شهرستانهای استان خواست با هماهنگی و تعامل شایسته با ائمه جمعه شهرستانها مردم را برای مشارکت در احداث این زائر سرا تشویق نمایند.
استاندار یزد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» خواستار  این امر شدکه فرمانداران شهرستانها نهایت تعامل، هماهنگی و همدلی را با ائمه جمعه و سایر مسئولان شهرستان خود داشته باشند و استان یزد الگویی برای سایر استانها در این زمینه باشد.


دخل عباس زارع زاده:پیگیری مستمر امور استان توسط استاندار در وزارتخانه ها


نماینده مردم مهریز، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن قدر دانی از تعامل خوب استاندار یزد و مسئولین ارشد استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: درتهران در هر وزارتخانه ای که برای پیگیری مشکلات  مردم و رفع آنها مراجعه کردم مشاهده نمودم که استاندار یزد قبلاً برای پیگیری امور استان درآن حوزه خاص در  وزارتخانه  مربوطه حضور داشته است و این شایسته تقدیر است .
" حجت الاسلام و المسلمین  دخیل عباس زارع زاده " با اشاره به اینکه برگزاری این نشست ها موجب همکاری و هم افزایی بیشتر میان مسئولان می شود اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که امروز در شهرستان بافق و سایر شهرستانها با آن مواجه هستیم ناشی از سیاستگذاریهای غلط گذشته است که بسیاری از آنها از زمان طاغوت برای ما به ارث رسیده است.
در ادامه نشست مشترک فرمانداران تعدادی از فرمانداران شهرستانهای استان به بیان  دیدگاه های خود در این نشست پرداختند و مقرر شد در نشست مشترک بعدی هر کدام از فرمانداران طرحهای تاثیر گذار شهرستان خود را برای مطرح شدن در این جلسه ارائه دهند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات