به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان،‌ هادی مقیمی سرپرست فرمانداری اردکان در یادداشتی کوتاه، ضمن گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب به بیان دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداخته است.
 
 
متن کامل این یادداشت در پی می‌آید:
 
 
بسمه‌تعالی
 
 
امام علی (ع): پاداش رزمنده شهید در راه خداوند، بالاتر از پاداش انسان پاک‌دامنی نیست که توان گناه را دارد ولی خود را آلوده نمی‌سازد. انسان پاک‌دامن نزدیک است که فرشته‌ای از فرشتگان گردد.
 
 
حجاب محافظی ستبر و عفاف ضمانت محکمی برای حقیقت ایمان است که برای تقویت آن در جامعه باید شناخت ابعاد فرهنگی در تحکیم باورهای جوان‌پسند را شناسایی و در مسیر فاصله گرفتن از شعارها، ابعاد اثرگذار آن را به کار گرفت.
 
 
از نگاه دیگر تربیت خانوادگی در رسوخ فرهنگ عفاف و اندیشه در روح افراد نقش اصلی و عمده‌ای را ایفا می‌کند که در این موضوع خوشبختانه شهرستان اردکان غنی بوده و جامعه متدین، شریف، عالم محور و شهیدپرور این دیار به هویت فرهنگی در ایجاد فضای همسو و هماهنگ با فرامین اسلامی پیشگام و آگاه هستند.
 
 
ضمن طلب نگاهی وسیع و دلی مزین به مهر از درگاه پروردگار برای تمام شهروندان گران‌قدر، هفته حجاب و عفاف که بهترین فرصت الگوپذیری و الگوسازی در رفتارهای اجتماعی و فاصله گرفتن از دام غیبت، تهمت، خودبینی، دروغ و آفت نگاه و... است را گرامی می‌داریم. امید داریم در کنار یکدیگر همواره به تمرین ثواب والای انسانیت بپردازیم که ترک آن فرصت قضا نخواهد داشت.