فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا بار دیگر نگاهی عمیق و دیگرگونه به نقش و اهمیت این حرفه مهم و بی‌بدیل در جامعه بیندازیم و بار دیگر با خود مرور کنیم که در عصر انفجار اطلاعات و گسترش ارتباطات، جایگاه روابط عمومی و ارتباطات مردمی تا چه اندازه می‌تواند تأثیرگذار و تعیین‌کننده باشد.
 
 
امروزه ارتباطات و رسانه‌ها به بخش لاینفک زندگی انسان‌ها در سراسر جهان تبدیل شده‌اند و روابط عمومی و برقراری ارتباط مستمر دستگاه‌ها، نهادها و شرکت‌ها با مردم یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر مسئول برای موفقیت است.
 
روابط عمومی‌ها به‌عنوان پلی برای حفظ ارتباطات و نیز ایجاد ارتباطات جدید، نقشی مهم در جهت شفاف‌سازی مسائل و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های داخلی و خارجی سازمان‌ها دارند و به همین سبب انتظار این است که تلاشگران این عرصه، ضمن شناسایی راهکارها و ایده‌های جدید، راه را برای تعامل بیشتر مردم و خدمتگزارانشان فراهم نماید.
 
این‌جانب فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این حوزه تبریک عرض نموده و امیدوارم در ایفای مسئولیت‌های خطیر خود موفق و پیروز باشند.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان