فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
 
حسین اسماعیلی در این پیام، روابط عمومی را چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها دانسته و اظهار امیدواری نموده است فعالان عرصه روابط عمومی در راستای تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» تلاش نمایند. به گزارش فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
روابط عمومی، هنر ارتباط با مردم و رسانه‌ها و ایجاد تعامل بین سازمان‌ها و مردم است و هفته ارتباطات، فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش، نقش و جایگاه این هنر شناخته و شناسانده شود.
 
روابط عمومی در واقع، هنر اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه با کارکردهایی چون ایجاد هم‌افزایی و هم‌دلی، چشم بینا و گوش شنوای سازمان‌ها و پل ارتباطی دولت و ملت است.
 
بی‌شک روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از حساس‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های هر مجموعه تلقی شده و کارشناسان و فعالان این عرصه باید با رعایت اخلاق حرفه‌ای و استفاده از سه محور تبادل اندیشه‌ها و افکار، آگاهی‌بخشی و اعتمادسازی در فرآیند بسیاری از تحولات جامعه‌ی هدف خود نقش‌آفرینی کنند.
 
این‌جانب، فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه‌ی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که به نام هم‌دلی دولت و ملت نام‌گذاری شده است؛ در تحقق این شعار بیش از پیش موفق باشند.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان