فرماندار اردکان در پیامی با بیان این‌که دوره هشت‌ساله جنگ تحمیلی از حساس‌ترین برهه‌های حیات نظام جمهوری اسلامی بوده‌است؛ فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سی و یکم شهریور، آغاز هفته‌ی مبارک دفاع مقدّس و یادآور جلوه‌های ناب و بی‌نظیر ایثارگری و رشادت، فداکاری و شهادت در جهت دفاع از خاک پاک میهن اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و فرصتی مناسب برای یادآوری و تقدیر از دلاوری‌های مردم و نظامیان کشور عزیزمان، ایران اسلامی است.

 

دوران هشت‌ساله‌ی دفاع مقدّس، به‌‌عنوان یکی از حسّاس‌ترین و مهم‌ترین برهه‌های حیات نظام جمهوری اسلامی، همچون نگینی تابناک در تاریخ مبارزات حق‌جویانه و حق‌طلبانه‌ی این نظام و مردم می‌درخشد؛ چرا که این دفاع جانانه، معادلات جهانی را به‌هم زد و قدرت، انسجام، همدلی و هم‌زبانی ملّت را یک‌بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

 

این‌جانب فرارسیدن هفته دفاع مقدّس را به همه‌ی مردم به‌ویژه بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان عزیز و سرفراز تبریک عرض نموده و تداوم عزّت و افتخار میهن اسلامی را در ظلّ توجّهات حضرت ولیّ عصر (عج) و در سایه‌ی رهبری معظّم انقلاب از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم.

حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان