سرپرست فرمانداری اردکان:
سرپرست فرمانداری اردکان در نشست مسئولین و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان یزد گفت: متأسفانه حرکت خوبی که در سال‌های ۷۶ تا ۸۴ در حوزه جوانان آغاز شد؛ در سال‌های پس از آن با دید و نگرش منفی مواجه شد و جبران این عقب‌ماندگی‌ها زمان‌بر است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با تقدیر از فعالیت سمن‌ها و تشکل‌های مدنی در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: سمن‌ها در یک جامعه فعال و پویا، بازوی دولت و حلقه ارتباطی ملت و دولت‌اند.
 
وی به اهمیت حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و با یادآوری معرفی سه گزینه پیشنهادی برای تصدی این پست در ابتدای کار دولت یازدهم گفت: این موضوع، اهمیت و حساسیت این وزارتخانه و جامعه هدف آن را نشان می‌دهد.
 
نماینده دولت در شهرستان اردکان افزود: در دوره‌هایی با توجه به نوع نگرش و سیاست دولت‌ها، در حوزه ورزش و جوانان کوتاهی‌هایی صورت گرفته است و این دولت در صدد است با نیازسنجی و بررسی حساسیت‌های حوزه ورزش و جوانان، کمبودها را جبران کند.
 
هادی مقیمی حوزه ورزش شهرستان اردکان را یکی از حوزه‌های موفق استان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با توجه به نیروی انسانی موجود که اصلی‌ترین سرمایه‌ شهرستان است؛ توفیقات زیادی در امر ورزش اتفاق افتاده است که حضور تیم‌های والیبال و فوتبال‌ساحلی برسام اردکان در لیگ برتر از بارزترین نمودهای آن است.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان گفت: وجود این پتانسیل‌ها، همت مضاعفی را از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی در اردکان می‌طلبد.
 
وی ادامه داد: نگاه تک‌بعدی به ورزش و غفلت از بخش جوانان، در درازمدت آسیب‌های جدی را به بخش عظیمی از سرمایه‌های انسانی این شهرستان وارد خواهد کرد.
 
مقیمی با تقدیر از همراهی و تلاش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، از وی به عنوان یک چهره ملی یاد کرد و گفت: با همکاری همه مسئولان، مراحل توسعه را با در نظرگرفتن همه جوانب با جدیت دنبال خواهیم کرد و تقویت همه‌جانبه فرهنگ؛ هنر و ورزش اردکان را در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان با اعلام راه‌اندازی قریب‌الوقوع باشگاه فرهنگی ـ هنری صنایع شهرستان تصریح کرد: باید به همه رشته‌های ورزشی توجه کرد و با پرورش ورزشکارانی در تمامی رشته‌ها، افتخارات ورزشی اردکان را بهبود بخشید.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: باید رشته‌های موفق ورزشی معرفی و از این‌طریق، انگیزه را در ورزشکاران سایر رشته‌ها و مردم به‌وجود آورد.
 
مسعود شریعتی افزود: تیم والیبال شهرستان اردکان، ظرفیتی است که می‌تواند در هر بازی، بیش از ۳هزار نفر از مردم را به ورزشگاه‌ها بیاورد و مسئولیت در این حوزه، ایجاب می‌کند تا تمام‌قد از این تیم‌ها حمایت کنیم.
 
وی با تقدیر از مشارکت صنایع در حمایت از تیم‌های ورزشی اردکان ادامه داد: سرمایه‌گذاری صنایع در این حوزه، بخشی از تعهدات اجتماعی‌ای است که می‌تواند زمینه‌های همکاری و وحدت مردم و صنایع را بیش از پیش فراهم آورد.
 
گفتنی است در این دیدار؛ نمایندگان هیئت‌های ورزشی شهرستان اردکان به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پرداختند و در پایان، از صندوق حمایت از ورزشکاران شهرستان اردکان رونمایی شد.
 
این صندوق با حمایت نماینده مردم، فرمانداری، دفتر امام‌جمعه اردکان و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده است.