با تأکید فرماندار اردکان

عملیات آب‌رسانی به فاز دوم مسکن مهر اردکان آغاز شد.

 

عملیات آب‌رسانی به فاز دوم مسکن مهر اردکان آغاز شد. این در حالی‌است که طی مدت ۴ ماه گذشته، زیرساخت‌های برق، گاز، مخابرات و سیستم فاضلاب شهری نیز برای این مجموعه فراهم گردیده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، به‌دنبال مراجعات مکرر مردمی در ماه‌های گذشته و گلایه‌های مردم در خصوص تحویل فاز دوم مسکن مهر این شهرستان، فرماندار اردکان در جلسه‌ای که آذرماه سال گذشته برگزار شد؛ دستور تسریع در تأمین زیرساخت‌های این شهرک از جمله آب، برق، گاز، سیستم فاضلاب شهری و مخابرات را صادر کرده و از رفع مشکلات ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده خبر داده بود.

 

حسین اسماعیلی در جلسه مذکور ضمن ابراز گلایه از عدم انجام کار کارشناسی در آغاز ساخت مسکن مهر ۲ در دوره‌های گذشته؛ گفته بود: طبق تعهدی که قبلاً ایجاد شده؛ فاز دو مسکن مهر اردکان باید در اواخر سال ۹۳ تحویل متقاضیان می‌شد و در این راستا برای تسریع در کار و جبران عقب‌ماندگی‌ها پیمان‌کار تغییر کرد.

 

با آغاز عملیات آب‌رسانی به مسکن مهر ۲، فرماندار اردکان ضمن تقدیر از دستگاه‌های ذی‌ربط به‌خصوص شهرداری اردکان در خصوص تسریع در عملیات‌ها؛ ابراز امیدواری کرد این عملیات نیز به سرعت به پایان برسد.

 

فاز دوم مسکن مهر اردکان در ۱۵۰ واحد ساخته شده است.