فرماندار اردکان در ستاد ساماندهی امور جوانان:
فرماندار اردکان گفت: عمده مشکلات موجود ناشی از عدم شکل‌گیری گفت‌وگو در مسائل برای رسیدن به راه‌حل و نقطهٔ مشترک است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان که صبح امروز در سالن شهید حنیف برگزار شد؛ اظهار داشت: توسعه‌یافتگی کشورها به میزان پتانسیل منابع انسانی آن‌هاست و هیچ‌گاه منابع معدنی و طبیعی، نمی‌تواند خلأ وجود انسان‌های توسعه‌یافته را پر کند.
 
وی با اشاره به آمارها و شاخص‌های موجود در حوزهٔ جوانان گفت: اردکان از نظر نسبت جمعیت جوان به کل جمعیت در رتبهٔ دوم استان قرار دارد و این ظرفیت جوانی، درصورت آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی دقیق، می‌تواند در خدمت توسعه و پیشرفت هرچه بیش‌تر شهرستان قرار گیرد.
 
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیان داشت: تشکیل میزهای گفت‌وگوی چندجانبه، منجر به شناسایی مشکلات مختلف حوزه جوانان می‌شود و از دل این نشست‌ها، می‌توان با استفاده از ظرفیت نهادهای متولی برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کرد.
 
فرماندار اردکان عمده مشکلات موجود را ناشی از عدم شکل‌گیری گفت‌وگو برای رسیدن به راه‌حل و نقطهٔ مشترک دانست و افزود: به همین منظور، سیاست برندسازی «گفت‌وگو» در اردکان دنبال می‌شود.
 
وی ادامه داد: در خلال گفت‌وگوهای اقشار مختلف، فضای ابهام و اتّهام‌آلود کاهش یافته و شفّافیت، جای نگاه‌های مشکوک را خواهد گرفت؛ چراکه همهٔ گروه‌های داخل نظام برای تعالی و سربلندی آن تلاش کرده و صرفاً در شیوه‌ها اختلاف سلیقه دارند.
 
نمایندهٔ عالی دولت به وضعیت اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: همهٔ اقشار باید موقعیت کنونی را درک کنند و گروه‌هایی با تنگ‌نظری مانع اقدامات امیدآفرین و نشاط‌آفرین در جامعه نشوند.
 
مقیمی با ردّ شائبهٔ تقابل مدیریت ارشد شهرستان با برخی دستگاه‌ها و اقشار، آن‌را ناشی از ناآگاهی دانست و تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات مردم به‌ویژه جوانان آماده گفت‌وگو با گروه‌های مختلف نظیر دانشجویان، روحانیون، ورزشکاران و... هستیم.