فرماندار اردکان در شورای مسکن مطرح کرد:
فرماندار اردکان در شورای مسکن شهرستان که به ریاست وی تشکیل شد؛ گفت: با توجه به وجود اراضی زیاد، نباید مشکل کمبود و گرانی زمین به‌شکل فعلی در اردکان ادامه داشته باشد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان 'بهروز شهابی‌زاد' با اشاره به جلسه هفته گذشته با حضور مدیران استانی و نماینده مردم اردکان افزود: سه گام مهم در این حوزه آغاز خواهد شد.
 
وی، برنامه‌ریزی واحدهای صنعتی برای اسکان نیروهای کار موقت و پیمانکاری در شهرستان را از این اقدامات برشمرد و گفت: برخی واحدها برای ساخت واحدهای آپارتمانی در صورت همکاری شهرستان در تأمین زمین اعلام آمادگی نموده‌اند و کار جانمایی انجام خواهد شد.
‌‌‌
فرماندار اردکان با استناد ظرفیت‌های قانونی درباره زمین‌های مازاد دولتی و طرح 'مسکن اجتماعی' تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی که زمین بلااستفاده دارند؛ مکلف به واگذاری آن به راه و شهرسازی برای تبدیل آن به کاربری مسکونی می‌شوند و در این‌خصوص در حال شناسایی زمین‌ها و بررسی آن‌ها هستیم.
‌‌‌‌
'شهابی‌زاد' آزادسازی بخش بزرگی از زمین‌های محدوده بلوارهای آیت‌الله خاتمی‌ره و غدیر را از دیگر گام‌های مهم در این زمینه برشمرد و از اداره راه و شهرسازی خواست مسئله را با جدیت و سرعت دنبال کند.
 
وی توجه به ساخت‌وساز و مرمت بافت‌های فرسوده شهری در راستای ایجاد قابلیت سکونت را از دیگر ظرفیت‌های موجود برشمرد و گفت: مدیریت شهرستان به‌صورت تمام‌قد این موضوع را حمایت خواهد کرد و دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده توسط دولت، بر لزوم حمایت از این طرح و ارائه تسهیلات تأکید کرده است.
 
در ادامه نشست دبیر و اعضای جلسه به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.