به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش‌روی تیم صورت گرفت
مدیرعامل و کادر فنی تیم والیبال خاتم اردکان با فرماندار این شهرستان دیدار و مهم‌ترین مسائل پیش روی تیم را با وی در میان گذاشتند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در این دیدار، نتایج درخشان والیبال خاتم اردکان را نتیجه تقویت روحیه کار تیمی و جمعی، حمایت مردم و تلاش کادرفنی تیم دانست و اظهار امیدواری کرد روند موفقیت‌ها ادامه یابد.
 
فرماندار اردکان، رسیدگی به مشکلات بازیکنان و تقویت روحیه آنان برای بازی‌های آینده را مهم دانست و گفت: بازیکنان خاتم واقعاً کاری کردند کارستان و امیدوارم در بازی‌های پیش رو با حمایت مستمر حامیان مالی باشگاه، شاهد درخشش‌های بیشتر باشیم.
 
مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان نیز در ابتدای این جلسه بااشاره به نتایج دور از باور این تیم در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: با تغییرات کادر فنی بعد از نتایج چند بازی پایانی نیم فصل اول موفق شدیم «شگفتی‌ساز لیگ برتر در نیم فصل دوم» لقب بگیریم و باعث شادی مضاعف و دلخوشی مردم شریف استان و اردکان شویم.
 
محسن ملت افزود: حمایت‌های همه مردم و مسئولان به‌ویژه فرماندار و نماینده مردم اردکان در رسیدن به این نتایج بسیار ارزشمند و تأثیرگذار بوده و تمام کادر فنی و بازیکنان قدردان این حمایت‌ها هستند.
 
مدیرعامل خاتم اردکان با اشاره به معوقات پرداخت‌های بازیکنان، از حمایت‌های صنایع شهرستان تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمود با پرداخت تعهدات، روند برنامه‌ریزی برای بازی‌های آتی مختل نشود.