به‌مناسبت روز جهانی تئاتر
فرماندار شهرستان اردکان به‌همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از هنرمندان تئاتر به دیدار خانواده هنرمند فقید تئاتر اردکان مرحوم محسن فولادی رفتند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در ابتدای این دیدار صمیمی، با تبریک نوروز باستانی و روز جهانی تئاتر، این روز را بهانه‌ای برای حضور در خانه هنرمند فقید تئاتر اردکان عنوان کرد و افزود: هنر تئاتر یکی از سخت‌ترین هنرهاست، چراکه هنرمند باید خلاقیت خود را به‌صورت زنده و بدون فرصت تکرار به نمایش بگذارد و این ویژگی هنر سخت تئاتر است.
 
فرماندار شهرستان اردکان با ابراز امیدواری نسبت به توسعه تئاتر و حرکت به سمت حرفه‌ای شدن این هنر در شهرستان اردکان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت از قشر هنرمند به‌ویژه هنرمندان شاهد ارائه برنامه‌های مطلوب و تأثیرگذار هنری در شهرستان باشیم.
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هنر وجوه مختلفی دارد و صرفاً اجرا و هنر بازیگری ملاک نیست؛ تصریح کرد: باید اخلاق هنری در تمام زندگی هنرمندان جاری باشد.
 
نسرین سبحان افزود: مرحوم فولادی این خصیصه را به‌خوبی در زندگی و جامعه جاری کرده بود و مهارت‌های اخلاقی و دینی به‌ویژه هنرمندانه‌زیستن در وجود آقای فولادی به‌وضوح قابل‌رؤیت بود.
 
وی با اشاره به اینکه همراهی با هنرمندان تا آخرین لحظات زندگی فولادی از نشانه‌های بارز مردم‌داری وی به شمار می‌رفت؛ خاطرنشان کرد: مرحوم فولادی علم تئاتر را در زندگی خود نیز پیاده کرده بود.
 
گفتنی است در این دیدار صمیمانه جواد شاکر عضو شورای شهر اردکان، حسین پایدار رئیس اداره کتابخانه‌های اردکان و جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان فرماندار اردکان را همراهی کردند.