فرماندار اردکان در پیامی به مناسبت روز کارگر و معلم تأکید کرد:
هادی مقیمی فرماندار اردکان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۱۱ و ۱۲ اردی‌بهشت روز کارگر و معلم، بر لزوم رفع مشکلات و این دو قشر شریف جامعه از طریق هم‌دلی و هم‌صدایی دولت و مجلس تأکید کرد.
 
متن پیام فرماندار اردکان بدین شرح است:
 
به نام خدا
 
جامعه اسلامی و کشور عزیزمان با همت والای اقشار مختلفی از مردم به پیشرفت و ترقی می‌رسد و در این بین، کارگران و معلمان وظیفه‌ای بسیار سنگین و خطیر برعهده دارند.
 
قشر شریف و عزیز کارگر به عنوان نیروی مولد، اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و نوآوری می‌آفریند و معلم با تربیت دانش‌آموزان و مدیران، آینده کشور را تضمین و بیمه می‌کند.
 
امروزه این دو جمعیت بزرگ علی‌رغم همه تلاش‌های صورت‌گرفته در دوره‌های مختلف، هنوز با چالش‌های مهمی در حوزه معیشت و امنیت شغلی مواجه‌اند که باید مجلس و دولت هم‌صدا و هم‌دل بر رفع آن‌ها همت گمارند.
 
در شهرستان اردکان که به‌واسطه رشد صنعت، جامعه کارگری وسیعی را در خود جای داده؛ رسیدگی به خواست‌ها و مسائل این قشر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل دوسويه مابين کارگر و کارفرما باید به‌عنوان مهم‌ترین رمز تحقق اهداف اقتصادی مورد توجه قرارگیرد.
 
خوشبختانه با وجود همه مشکلات، این اقشار شریف در اردکان همواره در سطح استان و کشور افتخارآفرین بوده‌اند. کسب موفقیت‌های پی‌درپی در حوزه آموزش‌وپرورش و موفقیت اخیر آقای «محمد افخمی» از کارگران گروه کارخانجات شیشه اردکان، نمونه‌هایی از توانایی جوانان برومند این مرزوبوم و شایسته تقدیر و سپاس است.
 
این‌جانب در آستانه میلاد مسرور حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)؛ فرارسیدن ۱۱ و ۱۲ اردی‌بهشت روز کارگر و معلم را تبریک عرض نموده و امیدوارم این اقشار گران‌قدر جامعه همچون گذشته در انجام مسئولیت‌های خویش پیروز باشند.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان