فرماندار اردکان در مراسم معارفهٔ رئیس دانشکدهٔ طبّ سنّتی ایرانی:
فرماندار اردکان در جلسهٔ معارفهٔ رئیس دانشکدهٔ طبّ سنّتی ایرانی اردکان گفت: وجود منابع زیرزمینی ارزشمند و معادن بزرگ در کشور ما، تنها بخشی از استعدادهای خدادادی ماست؛ امّا معدن اصلی و مهمّ ما؛ از دیرباز سرمایه‌های گران‌سنگ انسانی و علمی بوده است و اردکان می‌تواند به برند علمی در استان و کشور تبدیل شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد تصریح کرد: طبّ ایرانی که حاصل تجارب دانشمندان ماست؛ برای دنیای امروز و فردا نیز راهکارهای عَملی دارد.
 
رئیس شورای سلامت شهرستان اردکان با اظهار تأسّف از این‌که برخی از افراد بی‌صلاحیّت با سوءاستفاده از سوابق درخشان علمی در طبّ سنّتی، به توسعهٔ کسب‌وکار و درآمد مشغول شده‌اند؛ گفت: رسالت همهٔ ما تلاش برای احیای نظام سلامت توسّط دانش‌‌آموختگان طبّ ایرانی و کمک به حوزهٔ بهداشت و سلامت است.
 
فرماندار اردکان، عزم دولت تدبیر و امید را ساماندهی طبّ سنّتی در وزارت بهداشت بر اساس حذف کاسبان بی‌صلاحیّت این حوزه و پرهیز از خرافه‌گرایی عنوان کرد و افزود: در همین راستا، از سال ۱۳۹۰ تأسیس دانشکدهٔ طبّ سنّتی ایرانی اردکان مورد تصویب قرار گرفته تا طبّ ایرانی را احیا و متخصّصان این حوزه را تربیت کند.
 
فرماندار اردکان، ضمن تقدیر از تلاش‌های 'مجید امتیازی' در دوران تصدّی ریاست دانشکدهٔ طب سنّتی ایرانی اردکان، از 'محمّدرضا اعلایی' خواست مباحث مربوط به دانشکده را به‌صورت ویژه دنبال کرده و برخی کارهای برزمین‌مانده مانند احداث ساختمان جدید دانشکده با پیشرفت ۴۰ درصدی را با جدّیّت بیش‌تری پی‌گیری کند.
 
در ابتدای این نشست 'مهرپرور' معاون آموزشی دانشگاه شهید صدوقی یزد به ایراد سخن پرداخت. توجّه به مسئلهٔ شناساندن طبّ ایرانی توسّط دستیاران و فارغ‌التّحصیلان این حوزه، حفظ موجودیّت دانشکده در اردکان و پویایی هرچه بیش‌تر در اقدامات علمی و عمرانی ازجمله موارد مطرح‌شده توسّط وی بود.